در پی انتشار لیست پرداخت وام به کارمندان سابق باشگاه استقلال: رسما تکذیب نکنند، شکایت میکنیم

به گزارش مجله عکسها، انتشار اسناد و مدارک عجیب از باشگاه استقلال که در ماه های گذشته ادامه داشته اکنون وارد بخش تازه ای شده و از انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان به انتشار اسنادی علیه کارکنان و کارمندان فعلی و سابق رسیده است.

در پی انتشار لیست پرداخت وام به کارمندان سابق باشگاه استقلال: رسما تکذیب نکنند، شکایت میکنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، انتشار اسناد و مدارک عجیب از باشگاه استقلال که در پنج ماه گذشته به صورت مستمر ادامه داشته اکنون وارد بخش تازه ای شده و از انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان به انتشار اسنادی علیه کارکنان و کارمندان فعلی و سابق این باشگاه رسیده است

در تازه ترین اقدام فهرستی از فهرست حقوق اعضای باشگاه استقلال و بعلاوه فهرست بدون امضا دیگری شامل اسامی برخی افراد منتشر شده و ادعا می گردد این اشخاص از باشگاه استقلال وام دریافت نموده اند.

نکته عجیب و جالب توجه این است که چنین اتفاقی برای اولین بار در تاریخ باشگاههای فوتبال ایران مشاهده شده که فهرست حقوق کارکنان یک باشگاه یا فهرست مورد ادعای دریافت وام بانکی در رسانه ها منتشر گردد.

فهرست منتشر شده به عنوان پرداخت وام فهرستی فاقد مهر و امضا و شامل تعدادی اسامی که برخی از آنها کارمند باشگاه استقلال هم نیستند و انتشار چنین فهرستی که هیچ امضا و مهری ندارد و طبیعتا قابل استناد به نظر نمی رسد بسیار عجیب است.

در این خصوص با برخی از اسامی و نام هایی که در فهرست دیده می شد تماس گرفتیم که با قاطعیت دریافت هرگونه وام از باشگاه استقلال را تکذیب کردند.

میثم منیعی بازیکن سابق استقلال که در دوره مدیریت آجورلو به عنوان مشاور و مسئول کمپ ناصرحجازی با این باشگاه همکاری داشت ازجمله نفراتی است که نامش در این فهرست دیده می گردد وی در این خصوص می گوید:متاسفانه من این فهرست را در دو رسانه دیدم و واقعا از این موضوع شوکه شدم. من سال ها برای استقلال بازی کردم و بازیکن این باشگاه هستم. چنین بی اخلاقی هایی قابل تحمل و درست نیست. من یک ریال از باشگاه وام نگرفته ام ، چنین درخواستی نداشتم و اصلا چنین فهرستی را ندیده بودم. جالب است که فهرست مهر و امضا هم ندارد یعنی یک نفر اگر با افرادی دشمنی شخصی داشته باشد می تواند اسامی آنها را پرینت بگیرد و مدعی گردد اینها از باشگاه وام گرفته اند؟ آنطور که من با برخی از دوستان خودم و اسامی که در این فهرست دیدم صحبت کردم حداقل می دانم 10 نفر دیگر هم وامی نگرفته اند.

منیعی افزود:تکلیف این موضوع باید روشن گردد. باشگاه باید این فهرست را به شکل کامل تکذیب کند اگر نکند به این معنی است که خودشان چنین اقداماتی را انجام می دهند و این فهرست را خودشان منتشر نموده اند. در صورتی که باشگاه رسما تکذیب نکند من شکایت می کنم چون بازی با آبروی افراد قابل پذیرش نیست. باید تعیین گردد چه کسی این فهرست را ساخته و چه هدفی داشته است.

جلال نصیری که سال گذشته و در ابتدای فصل جاری به عنوان مدیر اجرایی با باشگاه استقلال همکاری داشت هم با تکذیب دریافت وام گفت: من این فهرست را چند هفته پیش دیدم و تعیین بود افرادی با شیطنت چنین فهرستی ساخته اند که نام من هم در آن بود و نوشته اند 400 میلیون تومان وام دریافت نموده ام.

نصیری افزود:این مقدار دروغگویی و تهمت زدن در فوتبال ایران بی سابقه است. یک روز گفتند این تیم ماساژور 700 میلیونی داشته که از اساس دروغ بود ، بعد گفتند مترجم تیم یک میلیارد قرارداد بسته که این هم دروغ بود حالا مدعی می شوند من 400 میلیون وام گرفته ام ، اگر اجلال نصیری یک میلیون تومان وام گرفته اسنادش را منتشر نمایند. منبع انتشار این دروغ ها کاملا تعیین است و پیگیری های ما هم نشان می دهد از داخل باشگاه فهرست را ساخته و منتشر نموده اند.

در خود استقلال چرا چنین موضوعات و اتفاقاتی سابقه نداشته؟ غیر از این است که تنها می خواهند اعضای سابق باشگاه را با تهمت و دروغ تخریب نمایند؟ من قطعا شکایت می کنم و این شکایت را تا تعیین شدن منبع انتشار این دروغ دنبال می کنیم.

پیش از این فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال هم فهرست منتشر شده و درج نام خودش در این فهرست را تکذیب نموده و گفت چنین وامی دریافت ننموده و منبع انتشار این فهرست همچنان ناتعیین است اما به نظر می رسد شیطنتی اجرا شده که ممکن است با واکنش قانونی و شکایت نام های مطرح شده در این فهرست همراه باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2321

به "در پی انتشار لیست پرداخت وام به کارمندان سابق باشگاه استقلال: رسما تکذیب نکنند، شکایت میکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی انتشار لیست پرداخت وام به کارمندان سابق باشگاه استقلال: رسما تکذیب نکنند، شکایت میکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید