فراوری فون بوک برای تبدیل گوشی به لپ تاپ

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، نمایشگرهای کوچک گوشی ها استفاده از آنها برای مطالعه و ویرایش اسناد، بازی و مشاهده فیلم را سخت می نماید. از همین رو شرکتی به نام انی وی تکنولوژی، یک دستگاه جدید به نام فون بوک فراوری نموده که با اتصال گوشی به آن تلفن همراه به لپ تاپ تبدیل می گردد.

فراوری فون بوک برای تبدیل گوشی به لپ تاپ

فون بوک در ظاهر شبیه به لپ تاپ های عادی است. نمایشگر 15.6 اینچی ال سی دی با دقت تمام اچ دی، بلندگوهای استریو، یک صفحه کلید کامل و باتری برای هشت ساعت استفاده از جمله امکانات فون بوک است. اما در داخل قاب فون بوک هیچ سخت افزاری وجود ندارد، چون قرار است این دستگاه از قدرت سخت افزاری گوشی هوشمند کاربران استفاده کند.

در واقع مغز فون بوک مبتنی بر استفاده از گوشی هوشمند کاربران است. بدین منظور تنها کافیست گوشی هوشمند خود را به وسیله پورت یو اس بی و یک کابل به فون بوک متصل کنید. با این کار تمامی محتوای نمایشگر گوشی به طور دقیق بر روی نمایشگر بزرگ فون بوک قابل دسترس است.

فون بوک با تمامی گوشی های اندرویدی و انواع آیفون سازگار است و لمسی بودن نمایشگر آن باعث می گردد بتوانید کماکان به سبک گوشی از آن بهره ببرید و با لمس آیکون ها امور را به پیش ببرید. البته استفاده از صفحه کلید و موشواره هم به سبک سنتی ممکن است.

با این روش تایپ کردن، اجرای برنامه های مختل، بازی و مشاهده فیلم و محتوای چندرسانه ای نیز تسهیل می گردد. قیمت فون بوک که در دسامبر سال 2019 به بازار می آید، بسیار کمتر از لپ تاپ های عادی است؛ هر چند هنوز اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 621

به "فراوری فون بوک برای تبدیل گوشی به لپ تاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری فون بوک برای تبدیل گوشی به لپ تاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید