تصاویر، لامبورگینی با قطعات الماس!

به گزارش مجله عکسها، در نگاه اول تصور می گردد این مدل ویژه یک رنگ آمیزی درخشان و ویژه برای اوراکان لامبورگینی است، اما در آنالیز دقیق تر تعیین می گردد که با بدنه ای گران تر و پر گوهر روبه رو هستیم. این خودرو در یک فضای پارک در فرانسه و در حال درخشیدن زیر نور آفتاب دیده شد و برق فوق العاده آن توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد.

تصاویر، لامبورگینی با قطعات الماس!

در نگاه اول تصور می گردد این مدل ویژه یک رنگ آمیزی درخشان و ویژه برای اوراکان لامبورگینی است، اما در آنالیز دقیق تر معین می گردد که با بدنه ای گران تر و پر گوهر روبه رو هستیم.

خودرو های دارای رنگ های جذاب بسیار بحث برنگیز هستند، اما اگر بحث بر سر یک لامبورگینی پوشیده شده با 1.3 میلیون کریستال سواروسکی باشد، داستان تا چه حد جذاب خواهد شد؟

در نگاه اول تصور می گردد این مدل ویژه یک رنگ آمیزی درخشان و ویژه برای اوراکان لامبورگینی است، اما در آنالیز دقیق تر معین می گردد که با بدنه ای گران تر و پر گوهر روبه رو هستیم. این خودرو در یک فضای پارک در فرانسه و در حال درخشیدن زیر نور آفتاب دیده شد و برق فوق العاده آن توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد.

براساس گزارش ها این لامبورگینی اوراگان قرمز الماس نشان متعلق به دختر دانشجو و میلیونر روسی به نام داریا رادینوا است. او پیش از این در سال 2014 یک بنز cls را با همین شیوه به الماس های سواروسکی مزین نموده بود.

منبع: فرادید
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 294

به "تصاویر، لامبورگینی با قطعات الماس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، لامبورگینی با قطعات الماس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید