تبلیغ خلاقانه و خارق العاده هواوی روی بزرگ ترین بیلبورد دنیا

به گزارش مجله عکسها، وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی زاده: شرکت هواوی برای تبلیغ اسمارت فون رده بالای P20 Pro خود چندین کمپین راه اندازی نموده است. یکی از این کمپین ها، بیلبوردی به اندازه 5673 مترمربع است.

تبلیغ خلاقانه و خارق العاده هواوی روی بزرگ ترین بیلبورد دنیا

هواوی یک تبلیغ خلاقانه ترکیبی از دنیای مدرن و رنسانس را روی بیلبورد غول پیکر ساختمان معروف Plaza de Espana در کشور اسپانیا نصب نموده است.

این تبلیغ و بیلبورد؛ بزرگ ترین بیلبورد تبلغیاتی در دنیا محسوب می گردد. هواوی به همین خاطر، توانسته نام خودش را در کتاب گینس نیز ثبت کند و گواهی نامه رسمی بزرگ ترین تبلیغی محیطی در فضای باز را دریافت کند.

مساحت بیلبورد Plaza de Espana دقیقا 5672.37 متر مربع است. اندازه این بیلبورد با مساحت 20 زمین تنیس برابری می نماید. حتی تصور چنین تبلیغی هم سخت است. این بیلبورد از دوردست ها قابل مشاهده است و در مرکز شهر مادرید اسپانیا خودنمایی می نماید.

شاید آن چیزی که این تبلیغ بزرگ را زیباتر و درخشان تر می نماید؛ نه اندازه آن بلکه ایده خلاقانه تبلیغ گوشی هواوی پی 20 پرو باشد.

یک اثر هنری الهام بخش

این تبلیغ با عنوان آینده فرا رسیده است ترکیبی از رنسانس و دنیای مدرن کنونی است. تبلیغ یک بوم نقاشی بزرگ است که دنیای رنسانس را با گوشی تلفن همراه هواوی پی 20 پرو و دروبین DSLR نشان می دهد.

این بوم نقاشی این طور تداعی می نماید که مجسمه مشهور می خواهد با گوشی هواوی پی 20 پرو از یک عکاس مجهز به دوربین DSLR عکاسی کند یا به او پیشنهاد می نماید از هواوی پی 20 پرو به جای دوربین فوق پیشرفته اش استفاده کند. این بوم نقاشی از اثر معروف The Annunciation الهام گرفته شده است.

جالب است بدانید که این بوم بزرگ نقاشی توسط یک عکاس مشهور اسپانیایی به نام Eugenio Recunco با خود گوشی هواوی پی 20 پرو عکاسی شده است. این بزرگ ترین عکاسی است که توسط دوربین یک اسمارت فون گرفته و چاپ شده است.

این اثر هنری ثبت شده با هواوی پی 20 پرو از نظر تعامل بصری آن قدر جذاب و خاص بوده و با ساختمان هارمونی دارد که باعث جلب توجه هر گردشگر و شهروند مادریدی شده و می خواهند با آن سلفی بگیرند و به تماشای آن بنشینند.

هواوی پیش از این هم رکورد بزرگ ترین بیلبورد تبلیغاتی فضای باز با مساحت 5265.12 متر مربع را در اختیار داشت که اکنون توسط خودش شکسته شده است.

لازم به ذکر است هواوی برای تبلیغ اسمارت فون جدیدش، چندین کمپین بزرگ جذاب و هیجان انگیز دیگر هم تدارک دیده است. هواوی در فصل آخر سال 2017، رتبه اول فروش گوشی تلفن همراه در دنیا را داشت و نزدیک به 30 درصد سهم بازار را تصاحب نموده بود.

منبع: برترین ها
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 293

به "تبلیغ خلاقانه و خارق العاده هواوی روی بزرگ ترین بیلبورد دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ خلاقانه و خارق العاده هواوی روی بزرگ ترین بیلبورد دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید