برقراری مسیرهای پروازی از مقاصد اروپایی به کیش با هواپیماهای پهن پیکر

به گزارش مجله عکسها، مراسم معارفه فرزانه شرفبافی به اسم سرپرست شرکت هواپیمایی کیش برگزار گردید. در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تدوین برنامه های عملیاتی و تعامل بخش های مختلف سازمان در جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات تأکید کرد.

برقراری مسیرهای پروازی از مقاصد اروپایی به کیش با هواپیماهای پهن پیکر

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

مظفری با اشاره به تدوین برنامه های راهبردی سه ساله در بخش های مختلف سازمان و شرکت های تابعه گفت: در بخش های مختلف به ویژه در زمینه تامین منابع، برنامه های راهبردی خوبی تدوین شده است.

وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی سازمان در سال 98 گفت: از همه بخش ها انتظار می رود تا با تعامل پویا و هماهنگی درجهت اجرایی شدن پیروز این برنامه ها و ارتقاء کمی و کیفی خدمات در سازمان منطقه آزاد کیش گام بردارند.

در ادامه این مراسم ، سرپرست کیش ایر، توسعه ناوگان هوایی، افزایش جهتهای پروازی و تقویت کارایی منابع انسانی را از مهم ترین اولویت های کاری این شرکت هواپیمایی بر شمرد.

فرزانه شرفبافی ادامه داد: منطقه آزاد کیش از ظرفیت های ارزشمندی در زمینه توسعه صنعت جهانگردی برخوردار است و شرکت هواپیمایی کیش می کوشد تا با استفاده بهینه از امکانات موجود در جهت افزایش جذب جهانگرد عملکرد موثر و رو به رشدی داشته باشد.

وی با اشاره به تأکید رئیس سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر ضرورت برنامه ریزی های جامع کوتاه مدت و بلند مدت گفت: تدوین برنامه های راهبردی برای 3 سال آینده، همسویی و هم افزایی را قوت بخشیده و ما را کمک می نماید تا از امکانات خوبی که شرکت هواپیمایی کیش در مقایسه با سایر خطوط هوایی کشور در سطح ملی و بین المللی دارد به نحو مطلوب استفاده نموده و شاهد افزایش دو برابری تعداد مسافران این شرکت هواپیمایی باشیم.

سرپرست شرکت هواپیمایی کیش بر لزوم همسو بودن برنامه های شرکت با اهداف و برنامه های کلان سازمان منطقه آزاد کیش در جهت توسعه جهانگردی و رونق همه جانبه جزیره کیش تأکید کرد.

شرفبافی گفت: در حوزه بین الملل با تأمین هواپیماهای پهن پیکر و با برد بلند کوشش می کنیم تا با برقراری جهت های تازه پروازی از مقاصد اروپایی به جزیره کیش، صندلی این منطقه آزاد به اسم مقصدی مطلوب برای جذب جهانگردان داخلی و خارجی ارتقاء یابد.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1852

به "برقراری مسیرهای پروازی از مقاصد اروپایی به کیش با هواپیماهای پهن پیکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری مسیرهای پروازی از مقاصد اروپایی به کیش با هواپیماهای پهن پیکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید