برترین پاس گل دهندگان در قرن 21

به گزارش مجله عکسها، فهرستی از برترین بازیکنانی که بیشترین پاس گل را در قرن 21 برای هم تیمی های خود فراهم نموده اند، منتشر شده است.

برترین پاس گل دهندگان در قرن 21

به گزارش خبرنگاران از فارس، فهرستی از برترین بازیکنانی که بیشترین پاس گل را در قرن 21 برای هم تیمی های خود فراهم نموده اند، منتشر شده است که در صدر این لیست نام فوق ستاره آرژانتینی، لیونل مسی دیده می گردد.

مسی که در عرصه گلزنی یکی از برترین بازیکنان فوتبال دنیا به شمار می رود، نشان داده است که در زمینه پاس گل هم بی همتا است و با فاصله زیاد از بسیاری از هافبک ها تراز اول فوتبال دنیا ایستاده است.

ستاره بارسلونا پیروز شده در قرن 21، 309 پاس گل را برای نفراتی که کنار وی بازی می نمایند مهیا کند.

در رده دوم این فهرست یک آرژانتینی دیگر به نام آنخل دی ماریا حضور دارد، هافبک شنماینده ای که در تیم های رئال مادرید، منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن بازی نموده و اگر مصدومیت پرتعداد برای او رقم نمی خورد می توانست آمار خود را بهبود ببخشد.

صندلی سوم در اختیار مسعود اوزیل هافبک آلمانی باشگاه آرسنال انگلیس واقع شده است. ستاره ترک تبار سابق آرسنال که حالا برای فنرباغچه بازی می نماید، مدت ها از ترکیب توپچی ها دور بود و شاید اگر می توانست همچنان خود را در سطحی که در رئال و ابتدای حضور در لندن نشان می داد، حالا در صدر برترین پاس گل دهندگان فوتبال دنیا قرار داشت.

مکان چهارم را کریس رونالدو با 238 پاس گل به خود اختصاص داده است. فوق ستاره پرتغالی یکی از باثبات ترین فوتبالیست های قرن جاری به شمار می رود که پیروز شده است علاوه بر گلزنی و قرار دریافت در صدر فهرست برترین گلزنان، در پاس گل هم بدرخشد.

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای و فعلی اتلتیکو مادرید که در تیم های بارسلونا و لیورپول هم درخشیده است با 237 پاس گل رده پنجم را در اختیار دارد.

بازیکنانی نظیر ژاوی هرناندز با 236 پاس گل، سسک فابرگاس با 234 پاس گل، فرانک ریبری با 232 پاس گل، توماس مولر با 237 پاس گل در رده های بعدی قرار دارند.

فهرست برترین پاس گل دهندگان به توضیح زیر است:

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1646

به "برترین پاس گل دهندگان در قرن 21" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پاس گل دهندگان در قرن 21"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید