بهترین هتل های آمریکا ، بخش اول

به گزارش مجله عکسها، انتخاب هتل، یکی از مراحل اصلی سفر محسوب می گردد و یک هتل خوب می تواند سفر شما را بسیار دلپذیرتر کند.

بهترین هتل های آمریکا ، بخش اول

در ادامه همراه با ما باشید تا برترین هتل های آمریکا را به شما معرفی کنیم.

25- هتل اسپکتاتور

The Spectator Hotel, Charleston, South Carolina

هتل اسپکتاتور در شهر چارلستون در استان کارولینای جنوبی قرار گرفته است. این هتل دارای 41 اتاق است که دارای طراحی الهام گرفته شده از دهه بیست میلادی هستند. علاوه بر این، این هتل دارای سرویس خدماتی بی نظیر است که با استقبال خوبی از سوی مهمانان همراه شده است. این هتل در نزدیکی پارک محبوب واترفرانت واقع شده است.

24- هتل کلرمونت

Hotel Clermont, Atlanta, Georgia

هتل کلرمونت در سال 2018 میلادی افتتاح شده بود. این هتل به سرعت به یکی از برجسته ترین هتل بوتیک های شهر آتلانتا در استان جورجیا تبدیل شده است. این هتل حدود شش سال بازسازی را پشت سر گذاشته و ترکیبی شیک از سبک کلاسیک و مدرن است. در درون این هتل از اثاثیه های دهه چهل و پنجاه میلادی استفاده شده است. علاوه بر این، دیوارها نیز با کاغذ دیواری های جالب توجهی تزئین شده اند. سالن استراحت در پشت بام این هتل نیز به سرعت به یک مکان بسیار محبوب برای گذراندن اوقات فراغت تبدیل شده است.

23- هتل سیج لاژ

Sage Lodge, Pray, Montana

هتل سیج لاژ در سواحل بی نظیر و تماشایی رودخانه یلواستون در شهر پری در استان مونتانا قرار گرفته است. این هتل در فاصله حدود سی و پنج دقیقه ای از پارک ملی یلواستون واقع شده است. هتل سیج لاژ دارای 50 اتاق است که برترین مکان ها برای لذت بردن و استراحت کردن در کنار این طبیعت زیبا محسوب می شود.

22- هتل دلامار ساوثپورت

Delamar Southport, Southport, Connecticut

در ساوثپورت استان کنتیکات، هتل دلامار ساوثپورت قرار گرفته است که دارای اتاق های مجلل و معماری بسیار زیبایی است. این هتل، یکی از هتل های دلامار در کنتیکات محسوب می شود. این هتل در فاصله بسیار نزدیکی از ساحل واقع شده و سوئیت ها و اتاق های آن دارای شومینه های دنجی هستند.

21- هتل آتیکوس

Atticus Hotel, McMinnville, Oregon

هتل آتیکوس در شهر مک مینویل استان اوریگان واقع شده است و یک نقطه برجسته در این شهر به شمار می رود. تمام سی و شش اتاق این هتل از لحاظ طراحی نسبت به بقیه منحصربه فرد است که همگی آن ها به وسیله طراحان محلی شکل گرفته اند. سوئیت های لوکس بالکونی، از جمله سوئیت های برجسته و گران قیمت هتل آتیکوس محسوب می شوند.

20- هتل آکسفورد

The Oxford Hotel, Denver, Colorado

هتل آکسفورد در بخش تاریخی و سرزنده شهر دنور استان کولورادو واقع شده است. در این هتل، قدیم و نو به شکلی زیبا و مجذوب کننده با یکدیگر ترکیب شده اند. هتل آکسفورد در سال 1891 میلادی ساخته شده و قدیمی ترین هتل در این شهر محسوب می شود. بسیاری از وسائلی که در این هتل وجود دارند، بسیار قدیمی هستند که از جمله آن ها می توان به کلیدهای اتاق ها اشاره نمود. هر چند، این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار مدرنی همانند باشگاه و آبگرم است.

19- هتل کندلر

The Candler Hotel Atlanta, Atlanta, Georgia

هتل کندلر در خیابان مشهور پیچتری در شهر آتلانتای استان جورجیا واقع شده است. این هتل در درون ساختمان تاریخی کندلر قرار گرفته است و دارای تجملات بسیار زیادی است که از جمله آن ها می توان به پله های بزرگ مرمرین و اتاق های جادار آن اشاره نمود. از امکانات رفاهی این هتل می توان به کتابخانه، باشگاه، رستوران و … اشاره نمود. بسیاری از مهمانان این هتل، ورودی بسیار زیبای آن و بعلاوه کارکنان مهمان نواز آن را ستایش نموده اند.

18- هتل گرند کولونیال لا جولا

Grande Colonial La Jolla, La Jolla, California

در استان کالیفرنیا و در شهر لا جولا، هتل گرند کولونیال لا جولا قرار گرفته است. این هتل، با استفاده از موقعیت کنار دریایی خود، توانسته تا یک بهشت کالیفرنیایی کوچک را خلق نماید. این هتل دوست دار محیط زیست، دارای یک رستوران عالی، یک استخر باز بزرگ و اتاق های فراخ است. هتل گرند کولونیال در نزدیکی جاهای دیدنی سن دیگو همانند باغ وحش سن دیگو و موزه عالی هنر قرار گرفته است. علاوه بر این، نزدیکی هتل به ساحل باعث شده تا به مکان بسیار ایده آلی برای استراحت و گذراندن تعطیلات تبدیل شود.

17- هتل راکسبری

The Roxbury, Roxbury, New York

هتل راکسبری در راکسبری استان نیویورک قرار گرفته است. هتل راکسبری دارای اتاق های بسیار عجیب و غریب است و هر کدام از اتاق ها دارای تم مخصوص به خود است. هر اتاق به شیوه ای خاص تزئین شده و نمایانگر موضوعی خاص است. به عنوان مثال، یکی از اتاق ها شبیه به شهر امرالد سیتی و یکی دیگر شبیه به فیلم های ایندیانا جونز است.

16- هتل چارمانت

The Charmant Hotel, La Crosse, Wisconsin

هتل چارمانت، یک هتل 67 اتاقی در شهر لا کراس در استان ویسکانسین کشور آمریکا است. این هتل زیبا و تماشایی در درون یک کارخانه شکلات سازی بازسازی شده قرار گرفته است؛ کارخانه ای که قدمت آن به سال 1898 میلادی باز می شود. بسیاری از جزئیات اصیل این کارخانه در درون این هتل حفظ شده اند که از جمله این موارد می توان به دیوارهای آجری و تیرهای چوبی آن اشاره نمود. اتاق ها و سوئیت ها دارای سرویس های رفاهی متنوعی هستند.

15- هتل میدووود ناپا ولی

Meadowood Napa Valley, St Helena, California

این هتل در درون یک منطقه 250 هکتابی در درون دره ناپا در استان کالیفرنیا واقع شده است. نزدیک ترین شهر به این هتل، شهر سینت هلنا است. کسانی که از طبیعت لذت می برند و عاشق گذراندن اوقات خود در درون جنگل و کوهستان هستند، می توانند از این هتل بسیار لذت ببرند. علاوه بر رستوران و استخر شنا، این هتل دارای باشگاه ورزشی نیز است.

14- هتل آکسفورد

The Oxford Hotel, Bend, Oregon

هتل آکسفورد در شهر تاریخی بند در استان اوریگان قرار گرفته است و مهمانان این هتل به راحتی می توانند به گالری های هنری، بوتیک ها و رستوران های این شهر دسترسی داشته باشند. این هتل که یک هتل دوست دار محیط زیست است، دارای اتاق های فوق العاده دنج و خوبی است. علاوه بر این، رستوران این هتل از مواد طبیعی و محلی برای غذاهای خود استفاده می نماید و آن ها را در ظروفی خلاقانه به مهمانان ارائه می نماید.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2221

به "بهترین هتل های آمریکا ، بخش اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های آمریکا ، بخش اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید