با قهوه با موهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید

به گزارش مجله عکسها، قهوه یکی از نوشیدنی های مورد علاقه بسیاری از افراد است. حالا خبر خوبی که برای شما داریم آن است که شما با قهوه می توانید موهایی زیبا و پرپشت داشته باشید.

با قهوه با موهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید

استفاده از قهوه برای رشد مو شاید برای خیلی از افراد جالب باشد؛ اما خوب است بدانید کافئین موجود در قهوه برای رشد مجدد موها بسیار مؤثر بوده و اگر این محصول بهره ببرید، حتماً از تماشا نتیجه آن شوکه می شوید. همراه مجله اینترنتی خبرنگاران باشید.

عناوین مطلب

  • استفاده از قهوه برای رشد مو
    • روش های استفاده از قهوه برای رشد مو
    • بعلاوه بخوانید:

استفاده از قهوه برای رشد مو

قهوه ساختار مو و بعلاوه رشد آن را بهبود می بخشد. ریشه موها را تحریک نموده و از ریزش موها جلوگیری می نماید. شما از قهوه دم نموده برای رویش مجدد موهایتان می توانید بهره ببرید. قهوه ساقه موهایتان را محکم تر نموده و روند رشد مو را تسریع می نماید.

روش های استفاده از قهوه برای رشد مو

از قهوه به روش های زیر می توانید بهره ببرید.

  • ماسک مو : یکی از استفاده هایی که می توانید از قهوه بکنید آن است که به عنوان ماسک مو از آن بهره مند شوید. برای این کار باید در ابتدا یک قاشق غذاخوری عسل را به همراه روغن زیتون و سپس دو قاشق چای خوری پودر قهوه مخلوط کنید. یک خمیر صاف درست کنید و سپس روی موها بمالید. حالا بگذارید حدود نیم ساعت روی موهایتان باشد و سپس آبکشی کنید.
  • شست وشو : اگر موهای خود را با قهوه بشویید باعث افزایش ضخامت موها و بعلاوه تغییر رنگ زیبای آن ها می گردد. برای این کار قهوه خود را به زور معمول دم کنید. سپس از جوش آمدن آن که اطمینان حاصل کردید، اجازه دهید محلول خنک شده و در نهایت موهای خود را با آن شست وشو دهید. پس از شست وشو با موهایی ابریشمی و زیبا روبه رو خواهید شد. بعلاوه بعد از تکرار این روند شاهد کاهش ریزش موهای خودتان هستید.
  • روغن : روغن قهوه گردش خون در پوست سر را افزایش می دهد و ریشه مو را تحریک می نماید. فیتواسترول های موجود در روغن باعث احتباس و جذب رطوبت می شوند.

دو فنجان روغن مو به انتخاب خود در یک تابه بریزید و یک چهارم فنجان دانه های قهوه سیاه تفت داده شده را به آن ها اضافه کنید. دانه قهوه هرچه تیره تر باشد، مزایای بیشتری نیز دارد.

در ظرف را گذاشته و اجازه دهید تا باحرارت کم حدود هشت ساعت بپزد. اطمینان حاصل کنید که آن را بافاصله هر یک ساعت هم بزنید تا نسوزد. آن را از روی حرارت برداشته و مخلوط را صاف کنید. مواد را در یک مکان تاریک و خنک نگهداری کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با این روش های خانگی خشکی پوستتان را درمان کنید را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2340

به "با قهوه با موهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قهوه با موهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید