با اپ Tripsmash سفرتان را بهتر برنامه ریزی کنید

به گزارش مجله عکسها، برنامه ریزی برای سفر یکی از عواملی است که مسافرت را راحت تر و متعاقبا لذت آن را بیشتر می نماید. اما این کار همواره و برای همه آسان و شدنی نیست. در این مقاله به معرفی اپ مناسب برای یک برنامه ریزی راحت در سفر می پردازیم.

با اپ Tripsmash سفرتان را بهتر برنامه ریزی کنید

Tripsmash جدیدترین اپلیکیشن برنامه ریزی برای سفر است که به شما یاری می نماید تا برای سفر خود و هرآنچه که به آن مربوط است، از جمله پروازها، فعالیت ها، رستوران و هتل برنامه ریزی کنید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق مسافرت هستند، شاید سفر با دوستان را ترجیح می دهید. این کار بسیار لذت بخش و به یادماندنی است و البته خیلی هم خوش می گذرد.

اما آیا می دانید دردسر بزرگ در مسافرت با دوستان چیست؟ برنامه ریزی کردن.

برنامه ریزی راحت در سفر

برنامه ریزی برای سفر، گاه بسیار غیرقابل تحمل می گردد، پس چطور می توانیم به راحتی و بدون استرس برنامه سفر تنظیم کنیم؟ چطور می توانیم با آنان که دوستشان داریم سفر کنیم و خوش بگذرانیم؟ راهکار این مشکل استفاده از یک اپ مناسب به نام Tripsmash است. نحوه استفاده از آن به توضیح زیر است:

  • ابتدا به Tripsmash site بروید و به صورت رایگان ثبت نام کنید. پس از ثبت نام داشبور اصلی اپ را می بینید که با طراحی زیبا، خالی و آماده ثبت برنامه های شما است. همان طور که قبلا هم گفته شد، این اپ تمام جنبه های سفر شما مانند حمل و نقل، جابه جایی ها، رستوران، هاستل، هتل، بودجه و هر نوع فعالیت دیگر را برایتان برنامه ریزی می نماید.

برنامه ها روزانه تنظیم می شوند. شما هر روز باید جزئیات پرواز، رفت و آمد، تاریخ، فعالیت ها و رستوران را وارد کنید. با وارد کردن جزئیات سفر به اپ یاری می کنید تا به راحتی تمام سفر را برنامه ریزی کند. هرچه دقیق تر باشد اوقات بهتری خواهید داشت.

بهتر است چند همراه را دعوت کنید زیرا این برنامه ریزی به تنهایی لذت بخش نیست. در این اپ نام همه را به فهرست اضافه نموده و با توجه به توانایی ها وظایفشان را تعیین کنید.

اگر افکار شما متمرکز نیست و نیازمند تامل بیشتر هستید، Tripsmash این امکان را نیز برایتان فراهم نموده است. حتی زمانی که برای تقسیم وظایف دنبال فرد شایسته ای می شد یا برای تایید یک ایده موافقت همه را لازم دارید باز هم این اپ کارگشا است. بدین صورت که یک صفحه چت را برای گفتگوی همه اعضا باز می نماید.

منبع: کجارو / gamintraveler.com
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2115

به "با اپ Tripsmash سفرتان را بهتر برنامه ریزی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اپ Tripsmash سفرتان را بهتر برنامه ریزی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید