بازی موبایل فاینال فانتزی 7 نمایشی تازه در رویداد اسکوئر انیکس داشت

به گزارش مجله عکسها، بازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy 7) یکی از بهترین عناوین این مجموعه است. عنصر نقش آفرینی در این بازی به کمال خود رسیده و به شدت محبوب است. چندی پیش نیز بازسازی کامل فاینال فانتزی 7 عرضه شد. حال نوبت به نسخه موبایل این بازی به نام اور کرایسیس (Ever Crisis) رسیده است.

بازی موبایل فاینال فانتزی 7 نمایشی تازه در رویداد اسکوئر انیکس داشت

نسخه آزمایشی فاینال فانتزی 7: اور کرایسیس تا انتهای سال 2022 عرضه خواهد شد. نسخه موبایل این بازی تنها دارای گرافیک پایین تر از عنوان بازسازی شده است. با این حال از بازی فاینال فانتزی 7 اصلی به شدت بهتر است. همینطور اینکه داستان بازی به طور کامل حفظ شده و حتی محتوای اضافه فاینال فانتزی نیز در این نسخه وجود دارد.

بازی موبایل فاینال فانتزی 7 به طور کامل رایگان است. با اینحال خرید درون برنامه ای خواهد داشت. هنوز اطلاعات زیادی از این موضوع عرضه نشده است. امکان دارد که مانند نسخه موبایل بازی فاینال فانتزی 15 شما مجبور شوید ادامه داستان را خریداری کنید. در تریلر بازی بسیار خوب به نظر می رسید. مخصوصاً اینکه گرافیک بازی از آنچه انتظار می رفت بسیار بیشتر بود.

یکی از نکات جالب تریلر پوشش کاراکترها بود که در عنوان اصلی مشاهده نشده بود. به همین دلیل بازی فاینال فانتزی 7: اور کرایسیس با بازی فاینال فانتزی 7 تفاوت زیادی خواهد داشت.

مجموعه فاینال فانتزی یکی از بزرگترین مجموعه های تاریخ بازی های ویدئویی است. تعداد عناوین آن نیز بسیار زیاد بوده و به همین دلیل در زمینه نام گذاری کمی گیج کننده به نظر می رسد. شماره 7 این مجموعه به نوعی شاخصه های آن را به تکامل رساند. به همین دلیل بازی فاینال فانتزی 7 جایگاه خاصی در دنیای گیمینگ دارد.

پلتفرم موبایل نیز در این مدت پیشرفت بسیار زیادی در زمینه سخت افزار داشته است. به همین دلیل توانایی اجرای عناوین مختلف را خواهد داشت. در حال حاضر عناوین زیادی وارد دنیای موبایل شده اند. حال باید صبر کرد و دید که فاینال فانتزی 7 در میان این عناوین چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2197

به "بازی موبایل فاینال فانتزی 7 نمایشی تازه در رویداد اسکوئر انیکس داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایل فاینال فانتزی 7 نمایشی تازه در رویداد اسکوئر انیکس داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید