تور ترکیه: بازار قدیمی آنتالیا , ترکیه

به گزارش مجله عکسها، در کنار مراکز خرید شیک و مدرن و هتل های 5ستاره پرزرق و برق در آنتالیا، جایی برای بازار سنتی و محلی خالی است. در این شهر درکنار تمامی مراکز خرید، بازار قدیمی Old Bazaar با قدرت هرچه تمامتر و محبوبیتی که میان مردم محلی و گردشگران دارد، به فعالیت خود ادامه می دهد.

تور ترکیه: بازار قدیمی آنتالیا , ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

دقیقا بعد از شهر قدیمی آنتالیا Antalyas Old Town ، به فضایی سرپوشیده و گنبدی شکل به نام بازار قدیمی آنتالیا Old Bazaar Antalya خواهید رسید. در بازار قدیمی آنتالیا Old Bazaar Antalya طیف وسیعی از کالاها و خدمات را خواهید دید. انواع طلا و جواهر، پوشاک آقایان، خانم ها و بچه ها، وسایل چرمی اعم از کیف و کفش و مواد غذایی مختلف مثل انواع چای های ترکیه ای، ادویه جات مخصوص این شهر و ... را خواهید دید. اگر عاشق حلوا، باقلوا و عسل ترکیه ای هستید، به شما توصیه میکنیم حتما سری به بازار قدیمی آنتالیا Old Bazaar Antalya بزنید. بعلاوه در داخل بازار، کافه های قدیمی نیز وجود دارند که نوشیدن یک چای و خوردن شیرینی های داغ ترکیه ای در فضایی آرام و نوستالژیک در اینجا را به شما توصیه می کنیم.

در بخش دیگری از بازار قدیمی آنتالیا Old Bazaar Antalya ، حجره آهنگران و مسگران را خواهید دید که در آنجا انواع ظروف مسی و نقره ای با قلم زنی های خاص ترکیه ای را مشاهده خواهید کرد.

قسمت دیگر بازار قدیمی آنتالیا Old Bazaar Antalya به منسوجات مقرون به صرفه قیمت اما با کیفیت خوب اختصاص یافته است. انواع سوغاتی های شهر آنتالیا و کشور ترکیه را می توانید با قیمتی مقرون به صرفه در بازار قدیمی آنتالیا Old Bazaar Antalya خرید نمایید. چانه زنی در بازار قدیمی آنتالیا را از قلم نیاندازید.

چگونه به بازار قدیمی آنتالیا برویم؟

باید به راننده تاکسی اعلام کنید که قصد رفتن به بازار و شهر قدیمی را دارید.

آدرس بازار قدیمی آنتالیا

Meydankavagi Mh., 07200 Muratpasa/Antalya | Meydankavagi Mh., 07200 Muratpasa/Antalya, Antalya 07200, Turkey آنتالیا, ترکیه

نظر شما چیست؟

نظر شما درباره بازار قدیمی آنتالیا چیست؟

ناشناس (نام من نمایش داده نشود)

هتل های نزدیک بازار قدیمی آنتالیا

برای مشاهده هتل های پیشنهادی لطفا صبر کنید!

منبع: آفتاب تراول
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2183

به "تور ترکیه: بازار قدیمی آنتالیا , ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: بازار قدیمی آنتالیا , ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید