اجاره سوئیت و ویلا یا رزرو هتل؛ کدام به صرفه تر است؟

به گزارش مجله عکسها، سفر از لذت بخش ترین تجاربی است که هر فرد می تواند در زندگی داشته باشد. لذت جدا شدن از هیاهوی زندگی روزمره و قدم گذاشتن در گوشه ای آرام و دنج. همواره یکی از عظیم ترین موانع برای سفر به مناطق مختلف، پیدا کردن محلی مناسب برای اقامت است. اما پرسش اصلی این است که بین رزرو هتل یا اجاره سوئیت و ویلا کدام بهتر است؟ برای کسانی که به دنبال اقامتگاهی راحت و استاندارد هستند، همواره هتل از بهترین گزینه هایی است که مسافران برای اقامت در شهر مقصد به آن فکر می نمایند. اما آیا رزرو هتل همواره انتخاب مناسبی است؟ به طور قطع جواب خیر است. در این مقاله همراه ما باشید تا مزایای اجاره ویلا و سوئیت را به شما معرفی کنیم.

اجاره سوئیت و ویلا یا رزرو هتل؛ کدام به صرفه تر است؟

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مزایای اجاره ویلا و سوئیت

در اغلب مواقع وقتی صحبت از مسافرت و گردشگری پیش می آید، هزینه های سفر از مهم ترین دغدغه های گردشگران محسوب می گردد. بخش عمده ای از این هزینه ها مختص به هزینه اقامت است. اما آیا راهی برای پایین آوردن هزینه اقامت وجود دارد؟ معمولا اقامت در هتل گران تر از اجاره سوئیت یا ویلا است. بنابراین اجاره ویلا، سوئیت یا اقامتگاه بوم گردی گزینه دیگری می تواند باشد که به جای اقامت درهتل پیشنهاد می گردد. از آنجا که امکان اقامت دسته جمعی و خانوادگی در ویلا یا آپارتمان های اجاره ای وجود دارد، این گزینه به صرفه تر و مالی تر از هتل محسوب می گردد.

البته فراموش نکنیم بسته به روحیات افراد در یک سفر، نوع اقامتگاه نیز متفاوت می گردد. برای کسانی که عادت دارند سازمان یافته سفر نمایند، معمولا اجاره هتل در اولویت قرار می گیرد، اما افراد منعطف و نسبتا ماجراجو ترجیح می دهند یک اقامتگاه راحت، مالی و البته خاص را تجربه نمایند. شما به عنوان آن دست از گردشگران منعطف، اگر به صورت خانوادگی یا محبت آمیز سفر می کنید اجاره سوئیت و ویلا گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود.

اجاره سوئیت و ویلا در کدام مقاصد گردشگری امکانپذیر است؟

بدیهیست که هر شهر و روستایی بنا به ماهیت توسعه گردشگری در آن، نوع خانه های غالب و حتی اقلیم دارای اقامتگاه های مختلفی برای پذیرایی مهمانان است. مثلا شما در 3 استان گلستان، گیلان و مازندران که شامل مناطق ییلاقی و ساحلی نیز می گردد، با کلبه، سوئیت و ویلا بیشتر روبرو می شوید، اما در جایی مثل یزد که به شهر خشتی معروف شده، قاعدتا گزینه های پیش روی شما اقامتگاه های بوم گردی خواهد بود. با تمام این تفاسیر با آغاز به فعالیت سایت اجاره آنلاین اقامتگاه در ایران، کار برای مسافران راحت تر شده است.

هومسا؛ سامانه اجاره آنلاین سوئیت، ویلا و اقامتگاه در سراسر ایران

یکی از سایت های رزرو آنلاین اقامتگاه که بیش از 5 هزار واحد اقامتی را در اختیار کاربران قرار داده، سامانه هومساست. برای کاهش زمان و هزینه اجاره اقامتگاه، هومسا به شما یاری می نماید با جستجو منطقه مورد نظر، لیستی از اقامتگاه های باکیفیت را ببینید و با استفاده از فیلترهاییکه بر اساس نوع اقامتگاه، قیمت و گزینه های دیگر وجود دارد، به اقامتگاه مورد نظر برسید. اگر شما محدودیت زمانی دارید و مایلید زودتر رزرو خودتان را نهایی کنید، گزینه ای از فیلترها به رزرو سریع اختصاص یافته که در صورت باز بودن تقویم، میزبان به صورت کاملا آنلاین رزرو شما را می پذیرد. تیم پشتیبانی نیز از اولین کلیک شما بر سایت تا زمانیکه اقامتگاه را تحویل بگیرید و از سفر برگردید، همراهتان خواهد بود.

کلام آخر

از آنجا که زندگی امروزه ما با اینترنت و سرعت گره خورده، برنامه ریزی سفر هم از این ماجرا مستثنی نمی گردد. تا سال های اخیر که خبری از سایت های رزرو آنلاین اقامتگاه هایی مانند سوئیت، ویلا و این نوع اقامتگاه ها نبود، ما مجبور بودیم ریسک کنیم و درمقصد و حین سفر به دنبال جایی برای اقامت باشیم. گاها مجبور می شدیم هزینه بیشتر پرداخت کنیم یا حتی به دلیل پر بودن اقامتگاه ها مجبور به تغییر مقصد می شدیم. الان شما در هر جایی که دسترسی به اینترنت داشته باشید می توانید وارد یکی از سایت های رزرو آنلاین مانند هومسا که توانسته اعتماد کاربران را جلب نماید، اقدام کنید و برنامه سفر خود را حرفه ای تر بچینید.روی صحبت ما با کسانیست که مایلند به جای هتل، یک سوئیت یا ویلا که امکان اقامت گروهی در آن وجود دارد را رزرو نمایند که احتمالا هزینه اقامت آنها نیز کاهش پیدا می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1421

به "اجاره سوئیت و ویلا یا رزرو هتل؛ کدام به صرفه تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره سوئیت و ویلا یا رزرو هتل؛ کدام به صرفه تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید