آموزش کدنویسی به بچه ها 4 ساله با بازی

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، شرکت رباتیک ماتاتالب در شنزن چین، ربات هایی برای بازی و تفریح بچه های کم سن و سال فراوری نموده که ضمن ارتقای توانایی های شناختی بچه ها به طور غیرمستقیم برنامه نویسی را هم به بچه ها یاد می دهند.

آموزش کدنویسی به بچه ها 4 ساله با بازی

این ربات های کوچک که به شکل نیم دایره های متحرک طراحی شده اند بدون استفاده از نمایشگر یا حتی هرگونه نشانگر یا کد برنامه نویسی درک و فهم بچه ها را به گونه ای شکل می دهند تا آنها ذهنیتی مشابه با یک برنامه نویس ورزیده را در خود پرورش دهند.

در درون این نیم دایره های متحرک پایه دار، عروسک های اسباب بازی جای گرفته اند تا توجه بچه ها را به خود جلب نمایند. ترکیب های مختلف این عروسک ها بر روی صفحات کاغذی دارای نمادهای گرافیکی برای یاد دادن شیوه های مختلف برنامه نویسی مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر در بسیاری از مهدکودک ها و دبستان های چین، آموزش برنامه نویسی و کدنویسی به عنوان یک برنامه درسی ثابت مد نظر قرار می گیرد و انتظار می رود از این ابتکار عمل نیز استقبال گردد. تحلیل گران می گویند ارزش بازار فروش محصولات رباتیک آموزشی تا سال 2030 به 1.7 میلیارد دلار می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 879

به "آموزش کدنویسی به بچه ها 4 ساله با بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش کدنویسی به بچه ها 4 ساله با بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید