گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مشایخی: هر سه بازی آینده برای بسکتبال فینال است

به گزارش مجله عکسها، گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ما سه بازی دیگر در بازی های آسیایی پیش رو داریم که هر سه حکم فینال را دارد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مشایخی: هر سه بازی آینده برای بسکتبال فینال است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجاد مشایخی، گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران پس از فزونی مقابل سوریه در بازی های آسیایی 2018 گفت: این بازی اولین مسابقه ما در بازی های آسیایی بود و به جو سالن و بازی در ساعت 10 صبح عادت نداشتیم. حتی در این سالن تمرین هم نکرده بودیم.

مشایخی با اشاره به آغاز خوب تیم ملی در این دیدار ادامه داد: سوریه مربی و بازیکنان خوبی دارد که پا پس نکشیدند. بازی با چنین تیم های سختکوشی همواره سخت تر است ولی خدا را شکر می کنم که در نهایت برنده بازی شدیم.

وی در مورد از دست دادن چند پرتاب پنالتی توسط خودش و تیم ایران گفت: بهانه نمی آورم ولی فضای سالن، حلقه ها و حتی توپ برای ما نا آشنا بود. انگار توپ کمی سبک تر بود ولی باید تمریناتمان را بیشتر کنیم تا در پنالتی هم عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در انتها در مورد مهم ترین رقیبان ایران برای کسب مدال طلا گفت: ما سه بازی دیگر داریم که هر سه حکم فینال را دارد. فیلیپین جردن کلارکسون و چین ژو کی را آورده اند و هر دو مدعی هستند. کره جنوبی هم بسیار آماده است. سبک بازی تیم های شرق آسیا کاملا متفاوت است و باید جلوی آنها با سرعت و دقت بیشتری بازی کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 584

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مشایخی: هر سه بازی آینده برای بسکتبال فینال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مشایخی: هر سه بازی آینده برای بسکتبال فینال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید