گردهمایی نخبگان شهرستان بابل سراسرکشور با مدیران استان درسالن اجتماعات فرمانداری بابل برگزارخواهدشد

به گزارش مجله عکسها، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل خبرازبرگزاری گردهمایی نخبگان شهرستان بابل سراسرکشور با مدیران استان درسالن اجتماعات فرمانداری بابل راداد.

گردهمایی نخبگان شهرستان بابل سراسرکشور با مدیران استان درسالن اجتماعات فرمانداری بابل برگزارخواهدشد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران در شهرستان بابل، دکترقاسم عزیزاده گرجی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل ابراز داشت: رسالت فرمانداران برای تحقق اقتصاد دانش بنیان، که اشتغال گسترده نیز در فرآیند اجراءشدن آن حاصل می شود، در استفاده از همه ظرفیت ها بویژه ظرفیت نخبگان است .

وی گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و رییس محترم جمهور، همچنین تحت تدابیر استاندار محترم مازندران، اولین گام در نقدکردن فرصت های توسعه شهرستان بابل با بهره گیری از نظرات و تجارب ارزشمند همه مدیران ارشد و نخبگان بابلی سراسر کشور،نماینده محترم مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان فعلی و نمایندگان ادوار گذشته مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی و مدیران عالی استان مازندران در روز پنجشنبه 4 فروردین ماه 1401 در شهرستان بابل برداشته خواهد شد .

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل اضافه کرد: نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان بابلی سراسر کشور با مدیران استانی، این فرصت را بوجود می آورد تا با ایجاد وحدت و همدلی، کوتاه ترین راه برای رشد و تعالی شهرستان پرظرفیت بابل معرفی و با تعامل جمعی این نخبگان و مشارکت مسئولانه مردم، که همواره حامی وحدت و انسجام مسئولان در اعتلای کشور بوده اند، این راستا به سهولت پیموده شود .

فرماندار ویژه شهرستان بابل، این شهرستان را زرخیز برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و گفت: بدون تردید، در طلیعه قرن نو، حرکت های وحدت محور و همدلانه نوید بخش تمدن نوین اسلامی و ایران مقتدر می باشد که با مدد الهی و به برکت خون شهدای عزیز و با همت و تلاش همه دستگاه های این شهرستان و همدلی و همکاری مردم عزیز، رهنمود تولیدِ، دانش بنیان، اشتغال آفرین در سال 1401 جامه عمل خواهد پوشید .

وی در خاتمه، محل گردهمایی نخبگان شهرستان بابل سراسر کشور با مدیران استان را درسالن اجتماعات فرمانداری بابل مطرح نمود .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2191

به "گردهمایی نخبگان شهرستان بابل سراسرکشور با مدیران استان درسالن اجتماعات فرمانداری بابل برگزارخواهدشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی نخبگان شهرستان بابل سراسرکشور با مدیران استان درسالن اجتماعات فرمانداری بابل برگزارخواهدشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید