مقاله: میوه های محبوب کانادایی

به گزارش مجله عکسها، این میوه یک نوع سیب است که ریشه آن در Dundela، کانادا در سال 1811 است، چون توسط John McIntosh کشف شد، از به این نام نامگذاری شده است. تولیدات تجاری در سال 1870 شروع شد. این سیب ها دارای رنگ قرمز هستند با لکه های سبز روشن و سفید. عطر و طعم آن بسته به زمان برداشت سیب متفاوت است - آنهایی که در اوایل زمستان برداشت می شوند کمی شیرین تر از آنهایی هستند که در پاییز برداشت می شوند، که دارای طعم شیرین و ترش قوی با عطر و طعمی مانند ادویه هستند. بافت گوشت آن ترد و آبدار است.

مقاله: میوه های محبوب کانادایی

عطر و طعم آن ترش تر از سایر چری های شیرین سنتی است. وقتی در دمای بالا پخته می شوند، طعم و رنگ خود را حفظ می نمایند. چری ها اغلب در کلوچه ها و پای ها استفاده می شوند و آب آنها با نوشیدنی ها ترکیب می گردد.

این میوه یک نوع سیب کانادایی است که در سال 1936 در بریتیش کلمبیا توسط دکتر آر. سی. پالمر پرورش یافته است. ماهیت آن هنوز یک رمز و راز است و تنها آنچه که میدانیم این است که این سیب ها ترکیبی از McIntosh و یک نوع سیب ناشناخته هستند. سیب ها به رنگ قرمز روشن تا قرمز بنفش تیره هستند. گوشت آن سفید است و بافت آن بسیار آبدار است. طعم آن شیرین و معطر هستند، اما بعد از نگهداری در یک مکان سرد، شیرین تر می شوند. از اسپارتها که در پاییز و اوایل زمستان موجود است، به طور معمول در پخت و پز و تهیه دسرها استفاده می گردد زیرا گوشت آن پس از پخت شکل خود را به خوبی حفظ می نماید.

این میوه یک نوع سیب است که از اوایل دهه 1990 کشف شد و از بریتیش کلمبیا، کانادا نشات گرفت. گفته میگردد از پیوند بین Golden Delicious و Jonagold پرورش یافته است. اندازه سیب ها متوسط تا عظیم است، پوست آن زرد طلایی و با لکه های صورتی و قرمز است. گوشت آن به رنگ زرد روشن و بافت آن ترد، لطیف و آبدار است. اسیدیته کم و طعم شیرین دارند. از سیب های آمبروزیا که پاییز فصل آن است، معمولاً در تهیه کیک، کلوچه، پای و تارت استفاده می گردد، اما همچنین اغلب از آنها به صورت خام استفاده می گردد، به صورت نازک خرد شده و به سالادها یا برگرها اضافه می گردد.

منبع مقاله: میوه های محبوب کانادایی

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1678

به "مقاله: میوه های محبوب کانادایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: میوه های محبوب کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید