تور ارزان استانبول: معرفی مرکز خرید ایستینی پارک استانبول

به گزارش مجله عکسها، معرفی مرکز خرید ایستینی پارک استانبول

مرکز خرید ایستینی پارک استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول می باشد. این مرکز خرید شامل 300 مغازه است. در مرکز خرید ایستینی پارک استانبول می توانید مغازه های برترین برند های ترکیه ای، کافه ها و رستوران های شیک و منحصر به فرد را مشاهده کنید.

تور ارزان استانبول: معرفی مرکز خرید ایستینی پارک استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

این مرکز خرید در سال 2007 میلادی ساخته شده است. بعلاوه از سرمایه 270 میلیون دلار برای ساخت این مرکز خرید استفاده نموده اند. جالب است بدانید که کمپانی آی مکس برای افرادی که به فیلم و تئاتر علاقه دارند اولین سالن سینمای خود را ایستینه پارک راه اندازی نموده است. در مرکز خرید ایستینی پارک استانبول علاوه بر مغازه های شیک و فوق العاده، سالن تئاتر و سینما، کافه ها و رستوران ها می توانید از یک بازار بزرگ مواد غذایی هم تماشا کنید.

طراحی مرکز خرید ایستینی

گفتنی است که طراحی مرکز خرید ایستینی پارک استانبول تلفیقی از مدرن و سنتی می باشد. این مرکز خرید با طراحی منحصر به فرد خود توانسته است مشتریان خاص خود را پیدا کند. در صورتیکه برندباز هستید توصیه می کنیم حتما از مرکز خرید ایستینی پارک استانبول تماشا کنید.زیرا این مرکز خرید خوراک افراد برندباز است. از برندهایی که در این مرکز خرید وجود دارد می توان به دولچه اند گابانا، فندی، پرادا، دیور، هوگو باس، منگو، زارا و دبنهامز اشاره نمود. بهتر است بدانید که بیشتر برندهای لوکس این مرکز خرید در فضای باز و بیرون آن واقع شده است.

تمام برندهای لوکس جهان

در واقع خیابانی که مارک های بزرگ در آن قرار دارند شبیه به یک میدان شهری طراحی و ساخته شده اند. بنابراین تمام برندهای لوکس جهان به همراه رستوران های بین المللی در این خیابان قرار گرفته اند. می توان گفت مرکز خرید ایستینه پارک استانبول فقط یک مرکز خرید نمی باشد. بلکه این مرکز خرید علاوه بر مغازه شامل تفریح، ورزش، انواع غذاهای بین المللی و هنر است.این مرکز خرید علاوه بر فراهم کردن خرید یک مکانی برای ثبت لحظاتی خاطره انگیز به شمار میرود. بنابراین با مراجعه به این مرکز خرید می توانید علاوه بر خرید از برندهای لوکس جهان از تفریحات و تفریح و غذاهای لذیذ آن نهایت استفاده را ببرید. به جرات می توان گفت این مرکز خرید یک انتخاب ایده آل می باشد.

[cn-suggest-posts sts=معرفی مرکز خرید ونیزیا استانبول و ویژگی های آن stl=https://deltaban.com/venezia-mega-outlet/ sbs=تور ترکیه sbl=https://deltaban.com/turkey-tours/]

چرا از مرکز خرید ایستینی پارک استانبول تماشا کنیم؟

این مرکز خرید استانبول جزء محبوب ترین مراکز خرید موجود در استانبول می باشد. تمام برندهای معروف ترکیه و حتی برندهای معروف جهان در این مرکز خرید وجود دارد. این مرکز خرید فضای بسیار لوکسی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر مغازه های شیک و منحصر به فرد تفریح های جالبی در این مرکز خرید وجود دارد. از مشهورترین تفریح های آن استانبول می توان به سینمای آی مکس اشاره نمود.

چگونه به مرکز خرید ایستینی پارک استانبول برویم؟

در هر کجای استانبول که باشید می توانید به وسیله متروی M2 به ایستگاه ایاز آقا بروید. سپس با پیاده روی مسافتی حدود 500 متر خود را به آنجا برسانید. در صورتیکه در یکی از هتل های میدان تکسیم اقامت داشته باشید. به وسیله مترو و ایستگاه میدان تکسیم خود را به ایستگاه ایاز آقا برسانید.

جاذبه های تماشای

این مرکز خرید علاوه بر طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد از جاذبه های تماشای دیگری هم برخوردار است. یکی از جاذبه های تماشای آن استانبول کافه رستوران های خاص و فوق لوکس آن می باشد. رستوران های این مرکز خرید در آخرین طبقه واقع شده اند. بعلاوه قشر مرفع استانبول برای گذراندن اوقات فراغت با ماشین های گران قیمت خود به این رستوران ها می آیند. پارکبان ها ماشین های سوپر لوکس مشتریان را در اطراف محوطه پارک می نمایند.

مرکز خرید ایستینی

چنانچه به ماشین علاقه زیادی دارید. علاوه بر لذت بردن از فضای روباز می توانید از تماشا این ماشین ها هم نهایت لذت ببرید. از دیگر جاذبه های این مرکز خرید برگزاری مراسمات خاص در روزهای خاصی از سال می باشد. برای مثال روز بچه ها سال نو میلادی در این مرکز خرید برگزار می گردد. بعلاوه هر نوع برند و هر نوع پوشاکی را که فکرشو بکنید می توانید در مرکز خرید ایستینی پارک استانبول پیدا کنید.

از مرکز خرید ایستینی پارک استانبول چی بخریم؟

این مرکز خرید علاوه بر مغازه های برند معروف جهان و ترکیه شامل رستوران های خاص، کافه ها و فروشگاه مواد غذایی می باشد. بعلاوه این مرکز خرید با ارائه طراحی های جدیدی از برندهای خاصی از قبیل فشن دیستریکت، بولوارد، دسکوئر و نوسالژیک مارکت پلیس به همه ثابت نموده است که مرکز خریدی متفاوت تر از سایر مراکز خرید می باشد.

[cn-suggest-posts sts=لوکس ترین هتل های استانبول stl=https://deltaban.com/the-most-luxurious-istanbul-hotels/ sbs=تور ترکیه لحظه آخری sbl= https://is.gd/KzKjij]

برندهای معروف و لوکس

برندهای معروف و لوکسی که در این مرکز خرید موجود است عبارتند از: دلسی و گابانا، دیور، پرادا، کلین، فندی، هوگو باس، سفورا، سویل، ماکس مارا، زارا، بوینر، واکو، مانگو، ام آ سی و دیبنهام.سایر برندهای معروف و مطرح این مرکز خرید عبارتند از: برنیس، شنل، بنتون، کاس، تد باکر، توییست، تیمبرلند، آدیداس، کمپر، زارا هوم، کمپر، گپ، کوتون، نایک، لویس، لتین یاتاک، آلفالوکس، بکو، دی اند آر و کاراکا.

سایر امکانات موجود

مرکز خرید ایستینی پارک استانبول امکانات ایده آلی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از امکانات موجود در این مرکز خرید می توان به پارکینگ های با ظرفیت 3600 اتومبیل، سرویس های بهداشتی شیک و تمیز، 12 سالن تفریحی اشاره نمود. از سالن های تفریحی این مرکز خرید می توان سینما، تئاتر و استادیوم را نام برد.

مرکز خرید

این مرکز خرید انواع تفریح، تفریحی، غذا و پوشاک را برای همه سلیقه ها ارائه می دهد. این مرکز خرید استانبول حدود 300 فروشگاه و 40 رستوران دارد. به جرات می توان گفت این مرکز خرید چشم استانبول به شمار می رود. بنابراین این مرکز خرید قادر است احتیاج مشتریان خود را با هر نوع سلیقه ای برآورده کند. بعلاوه در آن 41 برند معروف جهان و ترکیه را به مشتریان عرضه می نماید.

طراحی و مدیریت مرکز خرید ایستینی پارک

این مرکز خرید به علت دارا بودن این ویژگی ها از سایر مراکز خرید موجود در استانبول متمایز شده است. این مرکز خرید طوری طراحی و مدیریت شده است که هزاران نفر از سراسر جهانر را به خود جلب می نماید. می توان گفت این مرکز خرید به یک مقصد ضروری برای افرادی که می خواهند روز عالی را سپری نمایند تبدیل شده است.

مرکز خرید ایستینی

در صورتیکه در پی برند لاکچری هستید ما به شما مرکز خرید ایستینی پارک استانبول را پیشنهاد می کنیم. بنابراین اگر برندباز هستید این مرکز خرید را از دست ندهید. بعلاوه بازیگران و خواننده های معروف ترکیه و خارجی از این مرکز خرید خرید می نمایند.بنابراین ممکن است در این مرکز خرید از نزدیک با سلبریتی های معروف جهان روبه رو شوید. همانطور که در بالا اشاره نمودیم کمپانی آی مکس شرایط را برای افرادی که علاقه زیادی به فیلم و تئاتر دارند را فراهم نموده است. بنابراین می توانید از فیلم های بسیار تماشای هم نهایت لذت را ببرید. علاوه بر خرید و گشت و گذار می توانید با خوردن نوشیدنی یا بستنی معروف هاگن داتس لذت خود را دو چندان کنید.

رستوران ها و کافه ها خرید ایستینی پارک

البته رستوران ها و کافه های این مرکز خرید استانبول فوق لوکس هستند بنابراین طبق پولی که دارید خوردنی سفارش دهید، تا موقع تماشا صورتحساب وحشت زده نشوید. برگزاری مراسمات خاص باعث مجذوب کننده تر شدن این مرکز خرید شده است.

جهت رزرو بلیط هواپیما استانبول (پرواز ماهان، پرواز ترکیش و ….)، تور(تور استانبول، تور دبی، تور کشورهای اروپایی، تور قبرس و…) و یا هتل می توانید به پنل رزرواسیون آنلاین خبرنگاران مراجعه نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی رزرو خود را انجام دهید.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی
  • تور پاتایا
منبع: دلتابان
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1995

به "تور ارزان استانبول: معرفی مرکز خرید ایستینی پارک استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: معرفی مرکز خرید ایستینی پارک استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید