مردم کشورهای دیگر در هنگام گران شدن کالا چه می نمایند؟

به گزارش مجله عکسها، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف نماینده استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون انواع کالاها در بازار به وفور وجود دارد، اظهار داشت: در تمام جهان وقتی کالایی گران می گردد مردم از خرید آن خودداری می نمایند، اما در کشور ما وقتی که حتی زمزمه گرانی کالایی به گوش می رسد، مردم چنان برای خرید آن هجوم می برند که قیمت آن کالا دو برابر می گردد.

مردم کشورهای دیگر در هنگام گران شدن کالا چه می نمایند؟

عبدالرضا کمک به مناسبت روز حمایت از حقوق مصرف نمایندگان(9 اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به شرایط بد مالی که سال جاری برای مردم و مصرف نمایندگان پیش آمده و آنها را تحت فشار قرار داده، اضافه نمود: در روز حمایت از حقوق مصرف نمایندگان سال جاری دل پر از غصه ای داریم. به حرمت شرایط مالی بدی که مردم با آن مواجهند، سال جاری مراسم روز ملی حمایت از مصرف نماینده را برگزار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر چه بخشی از مسائل مالی فعلی ناشی از ضعف های مدیریتی و نظارتی است، اما نباید این نکته را در نظر نگرفت که خود مصرف نمایندگان نیز تا حدودی در این زمینه مقصرند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف نماینده استان کرمانشاه با بیان اینکه تعدادی از افرادی که به این کار دست می زنند مصرف نمایندگان واقعی نیستند و دلالانی هستند که خود را به عنوان مصرف نماینده نشان می دهند، یادآور شد: این افراد با کاری که انجام می دهند آب در آسیاب دشمنانی می ریزند که یک جو روانی را از بیرون کشور راهنمایی می نمایند و قصد دارند بازار داخلی ما را به هم بریزند.

کمک معتقد است، اگر چه برخی از افراد از سر ناآگاهی دست به خریدهای بی انصافانه می زنند، اما عده ای نیز از سر آگاهی و منفعت طلبی وارد این عرصه می شوند.

وی گفت: مردم باید بدانند منافع ملی و بلندمدت همه کشور به منافع یک فرد یا گروه خاص ارجح است و نباید با اقدامات اینچنینی و هجوم برای خرید یک کالا به التهابات بازار دامن بزنند.

وی با بیان اینکه این افراد فکر می نمایند در کوتاه مدت با خرید یک کالا مانند طلا، دلار و ... سود می نمایند، اضافه نمود: این در حالی است که قیمت بسکمک از کالاها سلسله وار به هم متصل است و با افزایش قیمت یک کالا، کالاهای دیگر نیز گران می گردد و تاثیر آن بر زندگی همین افراد نمود دارد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف نمایندگان استان کرمانشاه گفت: بخشی از این وضعیت ناشی از ناآگاهی مردم و مصرف نمایندگان نسبت به وظایف و تکالیفی است که بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 228

به "مردم کشورهای دیگر در هنگام گران شدن کالا چه می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم کشورهای دیگر در هنگام گران شدن کالا چه می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید