لیگ برتر انگلیس، پیروزی قاطع تاتنهام و آرسنال در جشنواره گل باکسینگ دِی، من سیتی روباه ها را تحقیر کرد

به گزارش مجله عکسها، دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس با پیروزی تیم های تاتنهام، منچسترسیتی، آرسنال و شکست خانگی وستهام شروع شد.

لیگ برتر انگلیس، پیروزی قاطع تاتنهام و آرسنال در جشنواره گل باکسینگ دِی، من سیتی روباه ها را تحقیر کرد

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس و در نخست روز از بازی های فوتبال جزیره پس از کریسمس موسوم به باکسینگ دی، امروز (یکشنبه) 4 ملاقات برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچسترسیتی میهمان خود لسترسیتی را با نتیجه قاطع 6 بر 3 در هم کوبید.

کوین دی بروینه در دقیقه 5، ریاض محرز در دقیقه 14 (پنالتی)، ایلکای گوندوگان در دقیقه 21، رحیم استرلینگ دو بار در دقایق 25 (پنالتی) و 87 و آیمریک لاپورته در دقیقه 69 گل های منچسترسیتی را به ثمر رساندند و برای لسترسیتی هم جیمز مدیسون در دقیقه 55، آدمولا لوکمن در دقیقه 59 و کلچی ایهاناچو در دقیقه 65 گلزنی کردند. منچسترسیتی با کسب پانزدهمین برد خود و تحمیل هفتمین شکست فصل به حریف، 47 امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم تر از قبل کرد. روباه های جزیره هم با 22 امتیازی که از قبل داشتند در رده دهم باقی ماندند.

در دیگر بازی مهم امروز تاتنهام با نتیجه 3 بر صفر میهمانش کریستال پالاس را شکست داد. در این بازی که کریستال پالاس از دقیقه 37 با اخراج ویلفرد زاها 10 نفره به کار خود ادامه داد، هری کین، در دقیقه 32، لوکاس مورا در دقیقه 34 و سون هئونگ مین در دقیقه 74 برای تیم سفیدپوش لندن گلزنی کردند. شاگردان آنتونیو کونته با کسب نهمین برد در شانزدهمین بازی خود 29 امتیازی شدند و اکنون در رده پنجم جدول قرار دارند.

مصاف خارج از خانه آرسنال با نوریچ سیتی هم از بازی های پرگل باکسینگ دی از آب عایدی چرا که توپچی ها میزبان شان را با نتیجه 5 بر صفر شکست دادند. بوکایو ساکا دو بار در دقایق 6 و 67، کایران تیرنی در دقیقه 4، الکساندر لاکازات در دقیقه 84 (پنالتی) و امیل اسمیت رو در دقیقه 1+90 برای آرسنال گلزنی کردند. این یازدهمین برد فصل آرسنال تحت راهنمایی میکل آرتتا بود که این تیم را با 35 امتیاز در رده چهارم قرار داد.

در آخرین بازی نیز وستهام که میزبان ساوتهمپتون بود با نتیجه 3 بر 2 مغلوب قدیس ها شد.

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که در بازی اول از ساعت 21 استون ویلا میزبان چلسی است و در بازی دوم از ساعت 23:30 برایتون از یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2138

به "لیگ برتر انگلیس، پیروزی قاطع تاتنهام و آرسنال در جشنواره گل باکسینگ دِی، من سیتی روباه ها را تحقیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، پیروزی قاطع تاتنهام و آرسنال در جشنواره گل باکسینگ دِی، من سیتی روباه ها را تحقیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید