فردی که عکس با لباس ورزشی ندارد بازیکنان والیبال را درک نمی کند

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال از دوم آبان ماه امسال آغاز بکار کرد و 8 ملاقات به صورت فشرده طی یک ماه انجام شد. فشردگی رقابت های لیگ برتر منجر شد تا تیم ها فرصت کافی برای ریکاوری و تمرین نداشته باشند.

فردی که عکس با لباس ورزشی ندارد بازیکنان والیبال را درک نمی کند

در نهایت این شرایط منجر به اعتراض بعضی از مربیان و بازیکنان شده است چرا که بدن بازیکنان در حال تحلیل رفتن می باشد و نگرانی افزایش مصدومان لیگ نیز به وجود آمده است. تیم شهرداری ارومیه در بازی هفتم هشتم خود عادل غلامی را به علت مصدومیت از دست داد. علی اصغر مجرد نیز پیش از این در ملاقات تدارکاتی تیم ارومیه دچار مصدومیت شد تا فصل را به صورت کامل از دست بدهد.

علیرضا بهبودی پاسور با تجربه تیم شهرداری ارومیه در تبادل نظر با خبرنگاران درباره فشردگی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: بسیار متاسفم که چنین برنامه ریزی ای برای رقابت های لیگ برتر صورت گرفته است. نمی دانم چرا اصرار دارند مسابقات تا اسفندماه به خاتمه برسد. این شرایط، تیم ها را تحت فشار قرار داده است. لیگ برتر شامل بازیکنان جوان و با تجربه است و هر دو قشر را می تواند دچار آسیب دیدگی کند. اگر مسابقات در فروردین ماه به اتمام برسد چه اتفاقی رخ می دهد؟

وی در ادامه تاکید نمود: کسی که چنین برنامه ریزی را برای لیگ برتر داشته است اصلا شرایط بازیکنان را درک نمی کند.

بهبودی در واکنش به تصمیم گیران و برنامه ریزی مسابقات است، گفت: آنها درکی از شرایط ندارند. نقل قولی خوبی داریم که می گویند آیاعکس با شورت ورزشی دارید یا خیر؟ این نقل قول به شوخی و خنده گرفته می گردد که بسیار غم انگیز است.

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه اضافه نمود: مدیری که عکس با شورت ورزشی ندارد شرایط مربی، بازیکنان ، فشردگی رقابت ها، رفت و آمدها و ... را درک ننموده است. حرف های بسیاری پشت این نقل قول وجود دارد اما متاسفانه با شوخی و خنده از آن می گذریم. کسانی که تصمیم گیرنده هستند باید شرایط را به خوبی درک نموده باشند یا حداقل از کسانی که شرایط را درک نموده اند در تصمیم گیری های خود مشورت بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2016

به "فردی که عکس با لباس ورزشی ندارد بازیکنان والیبال را درک نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردی که عکس با لباس ورزشی ندارد بازیکنان والیبال را درک نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید