حاجی دلیگانی: سطح معیشت ائمه آدینه و طلاب، میانه رو به پایین است

به گزارش مجله عکسها، حاجی دلیگانی گفت: ائمه آدینه بحمدالله تا به امروز فعالیت مالی نداشته اند و تأکید رهبر معظم انقلاب هم به این خاطر بود که از این بعد هم چنین اتفاقی نیفتد.

حاجی دلیگانی: سطح معیشت ائمه آدینه و طلاب، میانه رو به پایین است

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز ائمه آدینه از فعالیت های مالی گفت: ائمه آدینه بهتر است وارد فعالیت های مالی نشوند، زیرا مشغول شدن آن ها به فعالیت های مالی باعث می گردد تا از اهداف و برنامه های اصلی شان باز بمانند.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه ثابت نموده که سازمان ها و نهاد هایی که وظیفه خدمت رسانی به مردم داشته اند، وقتی وارد فعالیت های مالی شده اند از اهداف و برنامه های شان فاصله گرفته اند.

حاجی دلیگانی گفت: البته واقعیت این است که ائمه آدینه و به طور کل، طلاب در حوزه مسائل مالی ورودی ندارند و زندگی آن ها به لحاظ معیشتی در سطح میانه رو به پایین است.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: درست است که رهبر معظم انقلاب بر ورود نکردن ائمه آدینه به فعالیت های مالی تأکید داشتند، اما این به این خاطر است که در ادامه جهت هم این اتفاق نیفتد وگرنه تا به امروز نیز همانطور که گفتم، طلاب ما نه تنها فعالیت مالی نداشته اند، بلکه سطح زندگی آن ها به ویژه در شرایط مالی امروز میانه رو به پایین است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2216

به "حاجی دلیگانی: سطح معیشت ائمه آدینه و طلاب، میانه رو به پایین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی دلیگانی: سطح معیشت ائمه آدینه و طلاب، میانه رو به پایین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید