جشنواره های ترکیه، 9 جشنواره دیدنی ترکیه که نباید از دست دهید

به گزارش مجله عکسها، جشنواره های زیبای استانبول را از دست ندهید! اسامی جشنواره های زبیای استانبول ترکیه

از جشنواره اُپرا گرفته تا جشنواره بالت، فیلم و تئاتر و... در هر سنی که باشید ترکیه برای شما، مطایق سلیقه شخصی شما جشنواره ای به خصوص برگزار می نماید. در طول سفر به ترکیه می توانید از شرکت در فستیوال و جشنواره های مختلف و البته متنوع لذت ببرید. با برترین جشنواره های سالانه ترکیه آشنا شوید :

جشنواره های ترکیه، 9 جشنواره دیدنی ترکیه که نباید از دست دهید

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه از شیراز در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

1. جشنواره اپرا و باله بین المللی آسپندوس Aspendos ترکیه

یکی از جشنواره های شگفت انگیز سالانه ترکیه، در تماشاخانه آستندوس روم، مکانی تقریبا 2000 ساله در خارج از آنتالیا برگزار می گردد. جشنواره آسپندوس یکی از زیباترین تماشاخانه های باستانی در دنیا است و در این جشنواره می توانید بعضی از مشهورترین اپرا و باله های بین المللی از چندین کشور برجسته را ببینید. بعضی از اجراهای مشهور عبارتند از آیدا Aida از اپرا و باله دولتی آنکارا، فلوت جادویی Magic Flute از آپرای المانی برلین Deutsche Oper Berlin و باله زوریخ Zurich Ballet.

2. جشنواره کاپادوکس Cappadox ترکیه

یکی دیگر از جشنواره های عالی با موقعیت بسیار منحصر به فرد، جشنواره کاپادوکس است که از سال 2015 سالانه در میان منظره زیبای کاپودوکیا - Cappadocia برگزار می گردد. کاپادوکس یک جشنواره موسیقی، هنر معاصر، غذا و رویدادهای فضای باز است. در طول سفر به استانبول با شرکت در جشنواره کاپودوکس، هنرمندان محلی و بین المللی شناخته شده ای را خواهید دید که در میان آنها مرجان دده Mercan Dede، رایی Rhye، آیهان ارشاهین İhhan Erşahin و آسید پائولی Acid Pauli تنها چند نمونه از اسامی هنرمندان حاضر در جشنواره می باشد.

3. پنج جشنواره IKSV

IKSV (بنیاد فرهنگ و هنر استانبول) سالانه میزبان پنج جشنواره است: جشنواره فیلم، جشنواره موسیقی، جشنواره تئاتر، جشنواره جاز و طراحی. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، برنامه سفر خود را با یکی از این جشنواره ها همانگ کنید چر که همه آنها ارزش سفر به استانبول را دارند.

لینک اصلی جشنواره IKSV

1. جشنواره فیلم یکی از جشنواره های IKSV ترکیه :

جشنواره فیلم هر ساله در ماه آوریل برگزار می گردد، این جشنواره تماشای که از سال 1983 آغاز شده، عظیمترین جشنواره فیلم در ترکیه می باشد که عرصه نمایش فیلم هایی از ترکیه و بین الملل است.

2.جشنواره موسیقی یکی از جشنواره های IKSV ترکیه :

جشنواره موسیقی از سال 1973 آغاز شده و میزبان بعضی از معتبر ترین ارکسترها و گروه های موسیقی از سراسر دنیا در ترکیه است. با شرکت در جشنواره موسیقی ترکیه سفری متفاوت به ترکیه را تجربه خواهید کرد.

3. جشنواره تئاتر یکی از جشنواره های IKSV ترکیه :

یکی از نوپاترین جشنواره ها، جشنواره تئاتر است که از سال 2002 برگزار شده و میزبان شرکت های تئاتر و گروه های رقصی از ترکیه و کشور های خارج است. شرکت کردن در این جشنواره هم هماننده دیگر جشنواره های ترکیه بسیار تماشای و خواستنیست.

4.جشنواره جاز یکی از جشنواره های IKSV ترکیه :

جشنواره جاز که هر ساله برگزار می گردد از سال 1994 آغاز شده و با هنرمندان محلی و بین المللی جاز کلاسیک و مدرن، جاز لاتین و نوردیک، کارهای تلفیق موسیقی الکترونیک و جاز و غیره در فهرست جشنواره های محبوب جوانان واقع شده است.

5.جشنواره طراحی یکی از جشنواره های IKSV ترکیه :

آخرین جشنواره در فهرست پنج جشنواره IKSV ، فستیوال طراحی است که هر دو سال یکبار برگزار می گردد. در این جشنواره ایده های طراحی از شرکت های داخلی و خارجی را خواهید دید. این جشنواره برای آنهایی که عاشق حرفه طراحی هستند بسیار مهیج و فرصتی از دست ندادنیست.

4. جشنواره راک نکوک - Rock nCoke

عظیمترین جشنواره راک ترکیه قطعا ارزش سفر به استانبول را دارد. Rock NCoke، که در سال 2003 تاسیس شده و از طرف کوکاکولا تامین اقتصادی می گردد، جشنواره عظیمی است که در فرودگاه هزارهن برگزار می گردد. این جشنواره میزبان بعضی از نوازندگان معروف دنیای راک مانند لیمپ بیزیک Limp Bizkit، ماترهید Motörhead، تراویس Travis، موبی Moby، ناین اینچ نیلز Nine Inch Nails، میوز Muse، فرانتس فردیناند Franz Ferdinand، پلاسیبو Placebo، کیور The Cure، کورن Korn، ایگی پاپ Iggy Pop، جوئل بوردلو Gogol Bordello، پرادیجی The Prodigy و لینکینگ پارک Linkin Park است. بنابر این این جشنواره ار جشنواره ها ایست که عاشقان راک نمی توانند به راحتی از دست بدهند.

در خاتمه می خواهیم به نمایشگاه های مهمی که در استانبول ترکیه برگزار می شوند اشاره کنیم :

نمایشگاه محصولات زیبایی و مراقبت پوستی BeautyEurasia یکی از رویداد های مهم در استانبول :

نمایشگاه لوازم آرایشی و مراقبت پوستی استانبول BeautyEurasia عظیم ترین نمایشگاه لوازم آرایشی در منطقه با بیش از 7 هزار بازدید نماینده حرفه ای از سراسر دنیاست. ماه آپریل 2018 (23 فروردین الی 11 اردیبهشت) در ایام 12 الی 14 زمان برگزاری لوازم آرایشی و مراقبت پوستی در شهر زیبای استانبول است. از محصولاتی که دراین نمایشگاه خواهید دید : محصولات بهداشتی زیبایی نظیر فیلر و ... و تجهیزات بهداشتی، محصولات مراقبت شخصی، عطر و دئودورانت، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم آرایشی حرفه ای، محصولات مراقبت از مو و... است. در طول سفر خود در کنار بازدید از اماکن تماشای استانبول, حتما از نمایشگاه لوازم آرایشی استانبول هم تماشا کنید.

نمایشگاه ساختمان : نمایشگاه ساختمان آنکوماک استانبول 2018 - ANKOMAK

نمایشگاه ساختمان آنکوماک استانبول یک تجمع بین المللی و یکی از برجسته ترین نمایشگاه های تجارت بین المللی به منظور نمایش ماشین آلات ساخت و ساز و عناصر ساختمان و ساخت و ساز می باشد. شرکت نمایندگان می توانند در سال 2018 با شرکت در این نمایشگاه مهم نام و برند شرکت خود را در منطقه مطرح و با تصمیم گیرندگان کلیدی و خریداران مهم در صنعت ساختمان ملاقات نمایند. از محصولات نمایشگاه : گروه محصولات: مخلوط کن سیمان، تجهیزات ساخت و ساز، ساندویچ پانل، وسایل نقلیه ساخت و ساز، دریل، بیل، لودر کم، ماشین آلات معدن، تجهیزات ساخت و ساز جاده، کامیون، ویبراتور، ...

بخش های صنعت: ساخت و ساز ساختمان، ماشین آلات ساختمانی، صنعت، ...

نمایشگاه های این بخش ها: نمایشگاه های تجاری ساخت و ساز، نمایشگاه های تجاری صنعت، نمایشگاه های تجاری برای ماشین آلات ساختمانی، ...

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1854

به "جشنواره های ترکیه، 9 جشنواره دیدنی ترکیه که نباید از دست دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره های ترکیه، 9 جشنواره دیدنی ترکیه که نباید از دست دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید