آشنایی با جاذبه های هیجان انگیز تایلند

به گزارش مجله عکسها، بازی پینت بال همواره یکی از سرگرم نماینده ترین تفریحات جهان بوده که از همه سنین جذب آن می شوند. گروه های دوستان، خانواده ها و حتی کسانی که با هم هیچ گونه آشنایی ندارند، در این فعالیت ورزشی هیجان انگیز شرکت می نمایند. اما انجام این بازی در کشوری پر از درختان گرمسیری و با آب و هوایی مرطوب حال و هوایی دیگر دارد. از جاذبه های هیجان انگیز تایلند که در پاتایا می توانید آن را پیدا کنید، پینت بال است. در ادامه با دیگر جاذبه های هیجان انگیز تایلند در مجله گردشگری خبرنگاران آشنا خواهید شد.

آشنایی با جاذبه های هیجان انگیز تایلند

دو زمین بازی برای این جنگ رنگی ساخته شده که فضای بزرگی را در بر می گیرد. درختان فراوان، تاسیسات سیمانی و ساختمانی و بشکه های آب از عناصر تشکیل دهنده این زمین بازی هستند. پینت بال یکی از جذاب ترین ماجراجویی ها در تور پاتایا است که در کنارش برای برطرف خستگی بعد از بازی، کافه ای با انواع غذاهای خوشمزه وجود دارد.

ساعات بازدید:

09:30 تا 21:30

  • آدرس مجموعه پینت بال: پاتایا جاده شماره 9 تپراسیت
  • Thepprasit Road Soi 9, پاتایا

ویک بوردینگ در بانکوک

ویک بوردینگ در بانکوک یکی از جاذبه های هیجان انگیز تایلند است که برای جوانان و افرادی که می خواهند از کسالت بیرون بیایند، مناسب است. در این شهر، تا جایی که می توانید از ویک بوردینگ لذت ببرید. دریاچه تاکو (Taco Lake) در جنوب شهر بانکوک و نزدیکی ترمینال فرودگاه سووارنابهومی قرار گرفته و بهترین مکان برای این تفریح و ورزش آبی است. 40 دقیقه از شهر بانکوک تا دریاچه تاکو با تاکسی در راه خواهید بود. ویک بوردینگ در واقع تلفیقی از ورزش های آبی اسکی روی آب اما با تخته اسنوبورد است.

شما پس از ایستادن بر روی سکویی، کابل را به دست گرفته و قایق پر سرعتی شما را در دریاچه تاکو می کشاند. بسیاری از گردشگرانی که به این منطقه می آیند، پس از تجربه یکی از جاذبه های شگفت انگیز تایلند در این منطقه، به سراغ ماهیگیری در دریاچه یا پیاده روی و هایکینگ در اطراف آن می روند.

  • آدرس: دریاچه تاکو در ساموت پراکان (فراکان)
  • Taco Lake, Samut Prakan
ساعات بازدید

از روزهای دوشنبه و آدینه از ساعت 5 بعد از ظهر، در روزهای چهارشنبه و تعطیلات عمومی از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر

کروز جزیره فانگ نگا | Phang Nga Island

تور یک روزه کروز جزیره فانگ نگا، شما را به تماشای جاذبه های شگفت انگیز تایلند می برد. بسیاری از جزایری که در خلیج تایلند وجود دارند، جاذبه های طبیعی رمز آلودی مانند غارهای آبی و حفره هایی در دل صخره ها را در خود پنهان کرده اند. غارهای این منطقه و جزیره، مخصوصا در شب هنگام است که دیدنی می گردد. بسیاری از گردشگران هم شب در کروز جزیره فانگ نگا شرکت می نمایند. آب های این منطقه هر چند که شفاف نیستند اما کروز خصوصی و قایق های شخصی وجود دارند که گردشگران را به مناطق مخصوص شنا می برند.

دوچرخه سواری در دره روستای هیدن در چیانگ مای | Hidden Valley

یکی از بهترین شهرهای توریستی تایلند، چیانگ مای در شمال این کشور است که دسترسی به جاذبه های توریستی این منطقه را فراهم می نماید. بسیاری از گردشگرانی که به چیانگ مای می آیند، پس از بازدید از جاذبه های شهر و البته طبیعت بی نظیر و پر از عجایب این منطقه می توانند به سراغ دوچرخه سواری بروند.

دوچرخه سواری یکی از جاذبه های هیجان انگیز تایلند بوده که در این منطقه می توان انجام داد.

به روستای هیدن و جهت خاکی اطراف آن بروید. این منطقه تا حدودی پر از درختان و جنگلی است. فضای سبز اطراف به همراه بازدید از بناهای تاریخی و مذهبی برای دوچرخه سواری عالی هستند. مردم و گردشگران به سمت دره سامئونگ چیانگ مای دوچرخه سواری می نمایند.

بانجی جامپینگ در پاتایا

به دنبال تجربه هیجانی جدید و دلهره آور هستید؟ تجربه ای که کمتر کسی جرات انجام آن را دارد، را در پاتایا خواهید یافت. اگر اهل خطر کردن هستید، به سراغ بانجی جامپینگ در پاتایا بروید. این تفریح یکی از جاذبه های هیجان انگیز تایلند است که به عنوان بلندترین بانجی جامپینگ این شهر هم شناخته می گردد. شما از بالای سکویی به ارتفاع 55 متر به پایین می پرید.

در پایین این سکو رودخانه و درختان جنگلی قرار گرفته اند. این مکان در سال 1989 ساخته شده و امروزه با دیگر فعالیت های ورزشی و تفریحی دیگری مانند پینت بال تجهیز شده است. در نتیجه نه تنها مکانی عالی برای بانجی جامپینگ است بلکه می توانید از میان دیگر ورزش های هیجانی به سراغ دیگر بازی ها هم بروید.

  • آدرس: Thepprasit Road, جومتین, پاتایا City
ساعات بازدید:

از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

کایاک سواری در غار از جاذبه های هیجان انگیز تایلند

شاید کمتر گردشگر و توریستی تجربه کایاک سواری در غار داشته باشد. هر چند که کایاک سواری خود به تنهایی در میان جزیره ها و روی آب های فیروزه ای جذاب است اما ترکیب آن با تفریح دیگری، لذت آن را دو چندان می نماید. غارهای تایلند پر از شگفتی و جاذبه های دیدنی بسیاری هستند. درون این غارها حیات وحش زیبایی وجود دارد. همچنین به دلیل اینکه ارتفاع سقف بسیاری از آن ها کم است، می بایست با قایق های کوچک وارد این غارهای آبی شوید. کایاک سواری در غارهای خلیج نگا (Nga Bay) به شما ترکیبی از تجربه ترس و لذت را به هنگام دیدن شگفتی های این دنیا می دهد.

زیپ لاین در چیانگ مای

یکی از جذاب ترین زیپ لاین ها در تایلند، به نام زیپ لاین فلایینگ فکس (روباه پرنده) در چیانگ مای است. در چیانگ مای و در روستای پریستینگ Mae Kampong و در لبه پارک ملی، یک زیپ لاین به طول 7 کیلومتر قرار گرفته که شامل طولانی ترین کابل عبور (800 متر) آسیا با 33 ایستگاه است. بعضی از آن ها تا ارتفاع 70 متری و در بالای دره واقع شده و می توانید تالاب ها و مزارع مختلف برنج را در این ناحیه در زیر پایتان ببینید. حتی اگر شانس بیاورید، حیوانات وحشی پارک ملی نیز از آن بالا قابل دیدن هستند.

آدرس: در لبه پارک ملی سرنه جائه زورن (serene Jae Zorn National Park) قرار گرفته است که 37 کیلومتر از شهر اصلی چیانگ مای فاصله دارد. تقریبا 40 دقیقه از شهر اصلی چیانگ مای برای رسیدن به مکان که یکی از جاذبه های هیجان انگیز تایلند است، رانندگی دارید.

بهترین زمان بازدید: در تمام طول سال.

اسکی روی یخ در بانکوک

کمی آب و هوا را در بانکوک تغییر داده و تعطیلات تابستانی خود را با یکی از جاذبه های هیجان انگیز تابلند متفاوت کنید. در این شهر می توانید سکوهای یخی را بیابید که در مناطقی سرد و با تکنولوژی های مدرن طراحی و ساخته شده اند. در نتیجه نه تنها مردم تایلند بلکه گردشگران هم می توانند برای تنوع و داشتن تجربه ای متفاوت برای اسکی روی یخ آماده شوند. بسیاری از خانواده ها و بچه ها عاشق این تفریح و ورزش در بانکوک هستند. می توانید حتی ابزارها و وسایل اسکی روی یخ را کرایه کنید. بیشتر باشگاه های اسکی روی یخ، فضاهای خدماتی و رفاهی ویژه ای مانند اتاق های کارائوکه، باشگاه های شبانه و استخر هم دارند.

  • آدرس: واقع در محله های اطراف بانکوک

نکاتی که باید به یاد داشته باشید: به خاطر داشته باشید که لباس های گرم و راحت بپوشید. جوراب های بلند، ضخیم، شلوار جین و دستکش حتما توصیه می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 238

به "آشنایی با جاذبه های هیجان انگیز تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های هیجان انگیز تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید