تردد از کرج به چالوس روز جمعه ممنوع می شود

به گزارش مجله عکسها، کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز بیان نمود: تردد وسایل نقلیه از کرج به چالوس در روز جمعه 20 تیر ممنوع است.

تردد از کرج به چالوس روز جمعه ممنوع می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مسعود خانجانی گفت: این محدودیت ترافیکی از آزادراه تهران-شمال محدوده شهرستانک آغاز می شود و تا مرزن آباد ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 جمعه 20 تیر از کرج به سمت چالوس ممنوع است و بر اساس اعلام ماموران پلیس راه در محل، از ساعت 18 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد. چنانچه حجم بار ترافیک از ابتدای جاده کرج-چالوس افزایش یابد، محدودیت از میدان امیرکبیر اجرا می شود.

خانجانی بیان نمود: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی های لازم شده است.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند. 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های البرز است و در زمان تعطیلی بر میزان ترافیک در هزار و 450 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1204

به "تردد از کرج به چالوس روز جمعه ممنوع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد از کرج به چالوس روز جمعه ممنوع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید