ایجاد یک میلیون ایستگاه جدید شاژر خودروی برقی در آلمان

به گزارش مجله عکسها، آنجلا مرکل صدراعظم آلمان از ایجاد یک میلیون ایستگاه جدید شارژ خودروی برقی در آلمان تا سال 2030 خبر داده است.

ایجاد یک میلیون ایستگاه جدید شاژر خودروی برقی در آلمان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، مرکل صدراعظم آلمان از جمله حامیان افزایش استفاده از خودروهای برقی است و از همین رو میخواهد تعداد ایستگاه های شارژ اتومبیل های برقی را در آلمان افزایش دهد تا مردم به خرید بیشتر این خودروها ترغیب شوند.

مرکل روز گذشته خاطرنشان کرد میخواهد تا سال 2030 یک میلیون ایستگاه جدید شارژ خودروی برقی در آلمان ایجاد کند و این در حالی است که هم اکنون در این کشور تنها در حدود 21 هزار ایستگاه شارژ خودروی برقی وجود دارد.

صدراعظم آلمان روز دوشنبه نیز در نشستی با مدیران صنعت خودروی این کشور شرکت خواهد نمود تا دو طرف برای کاهش انتشار گازهای آلاینده ناشی از فعالیت خودروهای بنزین سوز و گازوئیل سوز به تفاهم های جدیدی برسند.

همچنین قرار است دولت آلمان با همکاری صنایع مختلف در این کشور مشوق های تازه ای برای خرید اتومبیل های برقی توسط مردم مطرح نمایند. مرکل قبلا از فراوری و عرضه خودروهای هیدروژن سوز نیز در آلمان دفاع نموده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 600

به "ایجاد یک میلیون ایستگاه جدید شاژر خودروی برقی در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد یک میلیون ایستگاه جدید شاژر خودروی برقی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید