ارزیابی دو شهر و یک روستای ایران مثبت اعلام شد

به گزارش مجله عکسها، معاون منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی پس از حضور در ایران و ارزیابی دو شهر و تنها روستای کاندیدای جهانی شدن (مریوان شهرکلاش- سیرجان شهر گلیم شیرکی پیچ و کلپورگان روستای سفال) ارزیابی های این دو شهر و یک روستا را مثبت ارزیابی کرد.

ارزیابی دو شهر و یک روستای ایران مثبت اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاون منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی پس از انجام برنامه های ارزیابی شهرها و تنها روستای کاندیدای جهانی شدن و برگزاری کاگاه آموزشی تجارت الکترونیک روز گذشته در سرانجام سفر خود از دفتر منطقه غرب آسیا در عمارت تاریخی کوشک بازدید کرد.

غدا هیجاوی - رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی و کوین مورای - معاون منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی که به منظور ارزیابی شرایط و موقعیت شهرها و تنها روستای کاندیدای جهانی شدن به ایران سفر کرده بودند پس از اتمام ارزیابی های خود گزارش بازرسی ها را به شورای جهانی ارائه کردند.

معاون منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی پس از حضور در ایران و ارزیابی شهرها و روستای جهانی شدن و برگزاری دوره آموزشی تجارت الکترونیک در سازمان میراث فرهنگی با حضور طراحان کارآفرینان و فعالان حوزه صنایع دستی، بازدید از دفتر منطقه غرب آسیا در ایران و حضور در نشست تدوین دانشنامه منطقه آسیا و اقیانوسیه را هم در برنامه های خود داشت.

همچنین، کوین مورای - معاون منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی پس از حضور در ایران و ارزیابی دو شهر و تنها روستای کاندیدای جهانی شدن (مریوان شهرکلاش- سیرجان شهر گلیم شیرکی پیچ و کلپورگان روستای سفال) به همراه غدا هیجاوی - رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی ارزیابی های این دو شهر و یک روستا را مثبت ارزیابی کرد و از حضور مجدد در ایران اظهار خرسندی کرد و اضافه کرد که پس از اتمام ارزیابی ها گزارش بازرسی ها را به شورای جهانی ارائه کردیم.

مورای در آخرین روز حضور در ایران برای اطلاع از شرایط و شرایط فعالیت دفتر منطقه غرب آسیا از عمارت تاریخی کوشک محل استقرار و فعالیت این دفتر بازدید به عمل آورده و در جلسه ای با چند هنرمند فعال صنایع دستی ایرانی توضیحات لازم در رابطه با آثار هنری و داستان های مرتبط با اثار را ارائه کرد.

گفتنی است، کوین مورای در سرانجام حضور خود در ایران در نشستی مرتبط با دانشنامه در حال تدوین برای منطقه آسیا و اقیانوسیه بر تهیه و تدوین اصولی و کیفی این دانشنامه تاکید کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 840

به "ارزیابی دو شهر و یک روستای ایران مثبت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی دو شهر و یک روستای ایران مثبت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید