همایش ملی نماز در یاسوج شروع شد، انتخاب 10 مقاله برتر

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیش از ظهر سه شنبه در آیین شروع به کار این همایش، گفت: هشتم اردیبهشت ماه سایت راه اندازی و 27 اردیبهشت ماه سایت برگزاری همایش فعال و پذیرش مقالات در خرداد ماه اجرایی شد.

همایش ملی نماز در یاسوج شروع شد، انتخاب 10 مقاله برتر

اورنگ ایلامی اضافه نمود: حدود 203 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال و در همین راستا 120 مقاله پذیرش شد که 30 مقاله با محوریت سخنرانی و 90 مورد به شکل پوستر ارائه می گردد.

ایلامی از انتخاب 10 مقاله به عنوان مقاله برتر اطلاع داد و بیان داشت: چاپ این مقالات در مجله علمی پژوهشی فرهنگ رضوی انجام خواهد شد.

ایلامی با اشاره به برگزاری جلسات و نشست های متعدد در راستای تحقق هرچه بهتر اهداف همایش، توضیح داد: استارت کار در سال 96 زده شد و 400 ساعت نشست و جلسه برنامه ریزی نیز عملیاتی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین از حضور 100 شخصیت علمی در این همایش اطلاع داد و بیان نمود: کوشش شده تا در این همایش از ظرفیت نخبگان و شخصیت های علمی و دینی به نحو مطلوبی استفاده شده و هدفگذاری های این همایش خروجی مطلوبی را رقم بزند.

ایلامی با تاکید بر سمت و سو دادن به مقالات پژوهشی، ابراز داشت: چندین مقاله با هدفگذاری و خروجی محوری در حوزه های دینی و فرهنگی و با محوریت نماز توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج محقق و در یک مجله معتبر نیز به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگاران، این همایش ششم تا هفتم آذرماه با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه و محوریت گروه معارف و فعالیت بخش های مختلف اجرایی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 168

به "همایش ملی نماز در یاسوج شروع شد، انتخاب 10 مقاله برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی نماز در یاسوج شروع شد، انتخاب 10 مقاله برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید