فقط درباره گرشاسبی حرف نزدند!

به گزارش مجله عکسها، درباره همه مسائل کلان باشگاه پرسپولیس صحبت کردند اما موضوع اصلی که مشخص تکلیف مدیریت حمیدرضا گرشاسبی بود، اصلا مطرح نشد.

فقط درباره گرشاسبی حرف نزدند!

به گزارش خبرنگاران ، اگر باشگاه پرسپولیس به دلیل فرایند واگذاری دولتی شمرده نگردد، هیات مدیره این باشگاه از هر تغییری در امان خواهد بود اما اگر دولتی به حسابش بیاورند، آنوقت همه اعضای فعلی هیات مدیره باید بروند. گرشاسبی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره و روغنی و حاجی بیگی سه مدیر بازنشسته باشگاه پرسپولیس هستند و جعفر کاشانی تنها عضو هیات مدیره که درباره بازنشستگی اش ابهاماتی وجود دارد. اگر کاشانی هم بازنشسته تلقی گردد، شاهد تغییرات صد درصدی در چارت مدیریتی پرسپولیس خواهیم بود و با توجه به اینکه ترکیب هیات مدیره چهار نفره است، باید منتظر یک عضو جدید هم باشیم. البته فعلا وزارت ورزش برای اثبات غیردولتی بودن پرسپولیس (و استقلال) می کوشد و شاید به همین دلیل بود که در جلسه امروز مجمع هیچ حرفی از تغییرات به میان نیامد.

امروز دهم آذرماه است. همان روزی که می گفتند مجمع باشگاه پرسپولیس قرار است تکلیف حمیدرضا گرشاسبی و ادامه مدیریتش در این باشگاه را روشن کند اما در جلسه مجمع درباره همه چیز حرف زدند غیر از همین یک مورد. گرشاسبی به عنوان مدیرعامل بازنشسته پرسپولیس اگر نتواند ثابت کند که این باشگاه غیردولتی است و مخارجش توسط دولت تامین نمی گردد، باید جایگاه اش را به یک مدیر جدید تحویل بدهد.

اتفاقا جلسه مجمع هم برای تصمیم گیری درباره همین موضوع برگزار گردید که حاضران در این جلسه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزیر ورزش، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس، نمایندگان سازمان حسابرسی و برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و امور دارایی و مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان بودند.

جلسه را گرشاسبی با ارائه گزارشی از عملکرد هیات مدیره در حوزه های مختلف اداری، آموزشی، ساختاری، آموزشگاه فوتبال و فنی شروع و سپس از حمایت های وزیر ورزش و جوانان برای ایجاد ساختار قانونی باشگاه پرسپولیس و حرکت در مسیر رو به رشد تقدیر کرد: با حمایت دکتر سلطانی فر پرونده های حقوقی باشگاه پرسپولیس پیگیری و خطرات اصلی برطرف شده است. دو بار هم پرونده پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش با تخفیف ویژه روبرو بود. به طوری که بار اول پرداخت 600 هزار دلار به 200 هزار دلار کاهش یافت و در جریان شکایت باشگاه ریزه اسپور هم بدهی 800 هزار یورویی به 50 هزار یورو تبدیل شد.

آقای مدیرعامل همچنین به فرایند اخذ مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس اشاره و تاکید نمود: اگر کوشش سلطانی فر نبود، مجوز حرفه ای پرسپولیس صادر نمی شد. در ادامه، طیبی مدیرکل دفاتر شرکت های دولتی میکروفن خود را روشن کرد و گفت: پیگیری های خوبی در خصوص پرونده های حقوقی از سوی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیات مدیره اجرا شده تا جایی که حساب های مالی و گزارش های حسابرسی به یک ساماندهی خوبی رسیده است. با این روند، باشگاه پرسپولیس از زیاندهی به سمت سوددهی می رود.

بعد هم گزارش حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد و بحث و آنالیز های لازم در خصوص آن صورت گرفت. سپس نوبت به رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رسید که صحبت کند.

جعفر کاشانی که همچنان دغدغه باشگاه شدن پرسپولیس را دارد، چنین گفت: خوشحالم که کارهای سازنده خوبی در هیات مدیره اجرا شده و هیچگاه به این خوبی کار نشده بود. به طوری که نتایجش را هم در میدان می بینیم که امیدوارم این روند منجر به شکوفایی باشگاه گردد و به معنای واقعی باشگاه داری در کشور محقق گردد چرا که این مهم تاثیرات اجتماعی قابل توجهی هم در کشور خواهد داشت. بی درایتی در انتخاب افراد در مجموعه پرسپولیس در گذشته باعث قصه پرغصه پرسپولیس شده بود اما امروز شرایط با حمایت و توجه وزیر ورزش و جوانان و اقدامات خوبی که اجرا شده اوضاع تفاوت بسیار نموده است.

خلاصه اینکه درباره همه مسائل کلان باشگاه پرسپولیس صحبت کردند اما موضوع اصلی که مشخص تکلیف مدیریت حمیدرضا گرشاسبی بود، اصلا مطرح نشد.

2 - 470

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 170

به "فقط درباره گرشاسبی حرف نزدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط درباره گرشاسبی حرف نزدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید