غریب شی: حیف شد نتوانستم وزنه 245 کیلوگرمی را بلند کنم، پیش بینی چنین مسابقه ای را می کردم

به گزارش مجله عکسها، پاراوزنه بردار نقره ای ایران گفت: واقعا حیف شد که نتوانستم وزنه 245 کیلوگرمی را بلند کنم.

غریب شی: حیف شد نتوانستم وزنه 245 کیلوگرمی را بلند کنم، پیش بینی چنین مسابقه ای را می کردم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، علی اکبر غریب شی بعد از کسب مدال نقره مسابقات پاراوزنه برداری گفت:امروز یکی از حساس ترین مسابقات بود و نمی دانم چه بگویم و واقعا ناراحت شدم که نتوانستم وزنه آخری را بزنم. خیلی خوب کار نموده بودم و ان شاء الله مسابقات بعدی جبران کنم. پیش بینی چنین مسابقه ای را می کردم. چون یک ماه پیش در مسابقات قهرمانی آسیا هر وزنه ای می زدم ورزشکار مغولستانی بالاتر از آن را می زد. دوبار رکورد آسیا جابجا شد و این مسابقه نیز رکورد جهانی شکسته شد. واقعا حیف شد که نتوانستم وزنه 245 کیلوگرم را بزنم.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد برای پارالمپیک 2020 رقابت بین او و رضی ورزشکار مغول باشد، گفت: همه تلاشم را می کنم که بهترین نتیجه را آن جا بگیرم. غیر از ورزشکار مغول چند وزنه بردار دیگر هم هستند و باید با برنامه ریزی بهتر در پارالمپیک و جهانی موفق باشیم.

دارنده مدال نقره پارا آسیایی جاکارتا در سرانجام با تشکر از فدراسیون گفت: اردوهای خوبی از اسفند سال گذشته برگزار گردید و خوشبختانه تیم نتیجه خوبی گرفت. از رئیس انجمن، میرشفیعی و سرمربی خوب مان تشکر می کنم، واقعا زحمت کشیدند و امیدوارم تیم وزنه برداری ما بهتر از این بدرخشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 128

به "غریب شی: حیف شد نتوانستم وزنه 245 کیلوگرمی را بلند کنم، پیش بینی چنین مسابقه ای را می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غریب شی: حیف شد نتوانستم وزنه 245 کیلوگرمی را بلند کنم، پیش بینی چنین مسابقه ای را می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید