بسته متنوعی از فرصت های سرمایه گذاری شهر کرمان تهیه می گردد

به گزارش مجله عکسها، محمود ایرانمنش در مصاحبه با خبرنگاران ضمن قدردانی از شهردار کرمان به خاطر توجه و اهمیتی که به حوزه سرمایه گذاری می دهد؛ اظهار کرد: در حال حاضر تهیه بسته متنوعی از فرصت های سرمایه گذاری در شهر کرمان، مهم ترین برنامه سازمان سرمایه گذاری است تا بتوانیم سرمایه گذاران را در زمینه های مختلف جذب کنیم.

بسته متنوعی از فرصت های سرمایه گذاری شهر کرمان تهیه می گردد

وی توضیح داد: با مساعدت و دستور شهردار کرمان، مجموعه سرمایه گذاری از یک واحد به سازمان ارتقاء پیدا کرد که این کار، برای آغاز، اقدام خیلی خوبی است و در حال حاضر کارها با جدیت پیگیری می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبود منابعی که در شهرداری ها وجود دارد، اگر بخواهیم شهر را با هزینه کمتر اداره کنیم، جذب سرمایه گذار، یکی از راه های انجام کارها و امور است و در واقع با این کار بسیاری از پروژه های نیمه تمام تکمیل می گردد.

ایرانمنش در خصوص روند جذب سرمایه گذار گفت: در این راستا قرار بر این است که سرمایه گذاری با شفافیت کامل انجام گردد و همچنین مشوق های خوبی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته گردد زیرا جذب سرمایه گذار می تواند باعث ایجاد درآمد پایدار برای شهر و شهرداری گردد.

وی اضافه کرد: در واقع جذب سرمایه گذار می تواند به عنوان نقطه عطفی در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری باشد و در این راستا باید نهایت همکاری و همدلی را با سرمایه گذاران داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 138

به "بسته متنوعی از فرصت های سرمایه گذاری شهر کرمان تهیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته متنوعی از فرصت های سرمایه گذاری شهر کرمان تهیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید