اوکتاویو: 7 سال است آمده ام، 9 عنوان بین المللی به دست آورده ایم

به گزارش مجله عکسها، وقتی در خیابان ها با مردم روبرو می شویم ، به وضوح می بینیم که آنها کاملا از موفقیت های تیم مطلع هستند پس فوتبال ساحلی برای مردم جذاب است.

اوکتاویو: 7 سال است آمده ام، 9 عنوان بین المللی به دست آورده ایم

فوتبال ساحلی برای مردم جذاب است

مارکو اوکتاویو درباره شرایط کنونی تیم فوتبال ساحلی ایران گفت:بطور صد درصدی این اطمینان را دارم که تیم بسیار خوبی داریم .سال جاری برایمان سال بسیار مهمی بود و در طول سال پیروز شدیم که 86 بازیکن را از سطح کشور انتخاب و به اردوهای انتخابی دعوت کنیم. در واقع این موضوع برای آینده فوتبال ساحلی ایران بسیار مهم است. از نظرم دپارتمان فوتبال ساحلی دقیقا در جهت درستی درحال پیشروی است و امیدوارم که فدراسیون هم به حمایت بیشتری جهت تقویت لیگ فوتبال ساحلی بپردازد تا فوتبال ساحلی ایران همچنان در سطح استاندارد پیشروی کند.اگر اشتباه نکنم ، تیم فوتبال ساحلی ایران تنها تیم از بین تیم های ملی زیرمجموعه فدراسیون فوتبال است که تاکنون توانسته برزیل را در فوتبال شکست بدهد. اگر واقع گرا باشیم متوجه می شویم که تنها تیم فوتبال ساحلی توانسته تمامی تیم های فوتبالی قدرتمند دنیا مانند برزیل،ایتالیا،اسپانیا،پرتغال ،روسیه و برزیل را شکست بدهد. پس صندلی این تیم به لحاظ افتخارات کسب شده بسیار ویژه و نیازمند توجه بیشتری است.

اوکتاویو تاکید نمود:وقتی در خیابان ها با مردم روبرو می شویم ، به وضوح می بینیم که آنها کاملا از پیروزیت های تیم مطلع هستند پس فوتبال ساحلی برای مردم جذاب است.از سال 2012 که به ایران آمدم تاکنون 9 عنوان بین المللی را کسب نموده ایم که اصلا کم نیست. از نظرم میزان سرمایه گذاری و حمایت از این تیم باید بیشتر از شرایط فعلی باشد و تعدد افتخاراتش این موضوع را تایید می نماید.

وی ادامه داد:اکنون با توجه به شرایط موجود ،به طور صد درصدی روی مسابقات مهم پیش رویمان متمرکز شدیم تا به هدفمان یعنی صعود به جام دنیای برسیم. بی تردید در تایلند ، کار برایمان بسیار سخت خواهد بود. درحال آماده سازی تیم در ایران هستیم و همه تلاشمان را به کار گرفته ایم تا بتوانیم با عملکردی خوب به تنها هدف اصلی خود ، یعنی کسب یکی از سه سهمیه صعود به جام دنیای پاراگوئه برسیم.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 223

به "اوکتاویو: 7 سال است آمده ام، 9 عنوان بین المللی به دست آورده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکتاویو: 7 سال است آمده ام، 9 عنوان بین المللی به دست آورده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید