اجازه حضور زنان در بازی برگشت پرسپولیس - کاشیما

به گزارش مجله عکسها، حضور زنان در استادیوم های فوتبال یکی از بحث های داغ ماه های اخیر است. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به تازگی تلا ش هایی را برای برطرف موانع حضور زنان در استادیوم ها شروع نموده اند.

اجازه حضور زنان در بازی برگشت پرسپولیس - کاشیما

طرفداران زن ایرانی می توانند بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در استادیوم آزادی ببینند.

مازیار ناظمی، مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش در صفحه شخصی اش ویدیوی بازدید وزیر ورزش از مراحل تجهیز استادیوم آزادی را منتشر نموده و خبر داده که جایگاهی برای حضور خانواده های ایرانی پیش بینی شده است.

ظاهرا حضور تماشاگران زن یکی از شروطی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان مشخص نموده و قرار است بخشی از سکوها به این تماشاگران اختصاص پیدا کند. انتظار می رود طرفداران زن ژاپنی هم برای این بازی در استادیوم آزادی حاضر باشند.

پیش از این تعداد محدودی از زنان توانستند تماشاگر بازی دوستانه ایران و بولیوی در استادیوم آزادی باشند.

حضور زنان در استادیوم های فوتبال یکی از بحث های داغ ماه های اخیر است که موافقان و مخالفان زیادی دارد. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به تازگی تلا ش هایی را برای برطرف موانع حضور زنان در استادیوم ها شروع نموده اند.

زنان بخصوص نسل جوان در سال های اخیر علاقه زیادی به فوتبال پیدا نموده اند و ممنوعیت حضور در استادیوم ها باعث شده برخی از آنها کوشش نمایند با تغییر چهره به تماشای مسابقات بروند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 146

به "اجازه حضور زنان در بازی برگشت پرسپولیس - کاشیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه حضور زنان در بازی برگشت پرسپولیس - کاشیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید