9 روز تا انتها اولتیماتوم مرد آرژانتینی به پرسپولیس، کالدرون راه استراماچونی را می رود؟

به گزارش مجله عکسها، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صورت دریافت نکردن مطالباتش، قرارداد خود را با این تیم فسخ می نماید.

9 روز تا انتها اولتیماتوم مرد آرژانتینی به پرسپولیس، کالدرون راه استراماچونی را می رود؟

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته های اخیر لیگ برتر عملکرد خوبی ارائه نموده است و با کسب 28 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به استقلال 29 امتیازی و صدرنشین در صندلی سوم قرار گرفته است. البته سرخ پوشان پایتخت یک شنبه هفته آینده فرصت دارند تا با رجحان مقابل شهرداری ماهشهر دسته دومی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود نمایند.

با این وجود مسائل اقتصادی این تیم در هفته های اخیر مسائل زیادی برای گابریل کالدرون و شاگردانش ایجاد نموده و آن ها بار ها با اعتراض به این مسائل خواهان واریز بخش دیگری از مطالبات شان شده اند.

در چنین شرایطی سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هم بار ها از مدیران این باشگاه درخواست پرداخت حقوقش را داشته است.

کالدرون که تا به امروز حدود 30 درصد قراردادش از پرسپولیس را دریافت نموده نسبت به شرایط دریافتی شاگردانش هم معترض است و انتظار دارد محمد حسن انصاری فرد و همکارانش هرچه سریع تر به این شرایط بحرانی سر و سامان بدهند.

شنیده می گردد سرمربی پرسپولیس به مدیران باشگاه برای واریز پول به حسابش اولتیماتوم داده و آن ها باید تا پیش از بازی با نساجی که 6 دی برگزار می گردد، میزان دریافتی های او را به 50 درصد برسانند در غیر این صورت کالدرون پس از این ملاقات قراردادش را فسخ خواهد نمود.

با این تفاسیر مدیران پرسپولیس تنها 9 روز برای جلوگیری از فسخ قرارداد مرد آرژانتینی فاصله دارند و باید در این مدت با پرداخت حدود 130 هزار دلار کالدرون را برای ادامه همکاری راضی نگه دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 700

به "9 روز تا انتها اولتیماتوم مرد آرژانتینی به پرسپولیس، کالدرون راه استراماچونی را می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 روز تا انتها اولتیماتوم مرد آرژانتینی به پرسپولیس، کالدرون راه استراماچونی را می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید