46 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی فعال است

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، برومند صلاحی عصر چهارشنبه در شروع چهارمین رویداد شتاب اردبیل با محوریت صنعت برق در دانشگاه محقق اردبیلی اضافه نمود: از این تعداد 30 واحد در مرکز مستقر هستند.

46 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی فعال است

وی با بیان اینکه 50 شرکت دیگر نیز می توانند در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی استقرار یابند، اضافه نمود: در مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی برای هر ایده 60 میلیون تومان تسهیلات کم بهره با خواب سه ساله پرداخت می گردد.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه این مرکز برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، تسهیلات 80 میلیون تومانی نیز پرداخت می نماید، ادامه داد: آزمایشگاه دانشگاه محقق هم به شرکت های مستقر در مرکز رشد بین 50 تا 100 درصد تخفیف می دهند.

وی با اشاره به فعالیت مرکز رشد دانشگاه محقق در زمینه مشاوره مالی، تجاری سازی، فروش، بیمه و و نیز کارگاه های آموزشی توضیح داد: ایده های برتر در رویداد شتاب برای تبدیل به محصول به مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق و پارک علم و فناوری راهنمایی می شوند.

صلاحی در خصوص برگزاری چهارمین رویداد شتاب در این دانشگاه توضیح داد: رویدادهای شتاب معمولا دو هدف را دنبال می نمایند که یکی از آنها برطرف مسائل موجود در جامعه و دیگری ایجاد کسب و کار پایدار برای ایده دهندگان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 156

به "46 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "46 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید