3000 واحد مسکن مهر در کرمان دچار مشکل قضایی هستند

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، علی حاجی زاده ظهر شنبه در شورای مسکن استان کرمان گفت: در حوزه شمال استان کرمان 33 هزار واحد مسکن مهر اعم از تعاونی، خودمالک و تفاهمنامه سه جانبه داریم که نزدیک به 25 هزار واحد به طور رسمی افتتاح شده است.

3000 واحد مسکن مهر در کرمان دچار مشکل قضایی هستند

وی در ادامه به باقی مانده مسکن مهر اضافه نمود: در استان کرمان نزدیک به یک هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است که این واحدها در حال مشخص تکلیف هستند. قرار است بعضی از این واحدها به مددجویان کمیته امداد واگذار و بخش دیگر به وسیله بهزیستی ونهادهای حمایتی مشخص تکلیف گردد.

حاجی زاده اضافه نمود: بخش زیادی از واحدها که متعلق به تعاونی ها هستند مسائل قضایی دارند که حدود سه هزار واحد را شامل می گردد که باید مشخص و تکلیف شوند.

وی گفت: حدود چهار هزار واحد پروژه های نیمه تمام مسکن مهر است که بعضا عملیات اجرایی آن ها راکد، فعال و غیرفعال بوده و در حال پیگیری هستند.

معاون بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کرمان توضیح داد: در اولین نمایشگاه مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری که هفته گذشته در تهران برگزار گردید، اداره کل راه و شهرسازی با یاری تعدادی از اعضای ستاد بازآفرینی شهری استان شامل شهرداری کرمان، شهرداری سیرجان و شهرداری رفسنجان در نمایشگاه شرکت کردند که کرمان به عنوان استان برتر انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 201

به "3000 واحد مسکن مهر در کرمان دچار مشکل قضایی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3000 واحد مسکن مهر در کرمان دچار مشکل قضایی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید