2600 واحد مسکونی مهر فولاد شهر افتتاح شد

به گزارش مجله عکسها، خبرنگاران: 2600 واحد مسکونی مهر فولاد شهر، شامگاه دوشنبه به مناسبت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان افتتاح شد.

2600 واحد مسکونی مهر فولاد شهر افتتاح شد

جهت دریافت خدمات نقشه ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، 2600 واحد مسکونی مهر فولادشهر شامگاه دوشنبه با حضور عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهر های جدید، امام آدینه این شهر، رئیس شرکت عمران شهر جدید فولادشهر و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

تعداد کل واحد های مسکن مهر شهر جدید فولاد شهر 31 هزار واحد بوده که تا به امروز 4148 واحد مسکونی آن افتتاح شده و تعداد واحد های افتتاح شده در دهه فجر سال 92، 2676 واحد مسکونی است.

تعداد واحد های قابل افتتاح در صورت اجرای تاسیسات زیر بنایی 6 هزار و پانصد واحد بوده و تعداد واحد های قابل افتتاح در صورت حل مشکل بیمه و مالیات نیز 4 هزار و پانصد واحد است.

در ادامه افتتاح پروژه های شهر جدید فولادشهر، مسجد امیر المومنین (ع) نیز با مساحت 1559 متر مربع و زیر بنای 589 متر مربع در محله ایثار 4 به بهره برداری رسید.

مسجد امیر المومنین (ع) در مدت زمان 12 ماه و با هزینه 489 میلیون تومان به بهره برداری رسید و افتتاح مسجد عظیم امام خمینی (ره) نیز یکی دیگر از پروژه هائی بود که با حضور مقامات کشوری و شهرستان به بهره برداری رسید.

شرکت عمران شهر جدید فولاد شهر با هزینه یک میلیارد وسی میلیون تومانی، سفت کاری و نازک کاری مسجد عظیم امام خمینی (ره) را انجام داد و شهرداری فولادشهر نیز با هزینه صد و پنجاه میلیون تومانی اجرای اسکلت این مسجد را محقق کرد.

با توسعه مسجد عظیم امام خمینی (ره)، نماز آدینه فولاد شهر در این مکان مقدس برگزار می گردد؛ همچنین در حاشیه افتتاح مسجد عظیم امام خمینی (ره) از سند راهبردی و چشم انداز فولادشهر در سال 1404 نیز رونمائی شد.

هدف نهایی از تدوین سند راهبردی شهر جدید فولادشهر، همسو سازی و استاندار سازی رویکرد ها، سبک های مدیریتی و اجرای راهبرد ها با تخصیص منابع شهری اثر بخش برای رسیدن به شهری پایدار است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 981

به "2600 واحد مسکونی مهر فولاد شهر افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2600 واحد مسکونی مهر فولاد شهر افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید