یوونتوس 2-1 لوکوموتیو؛ خوب شد دیبالا را نفروختند!

به گزارش مجله عکسها، یوونتوس در دیداری خانگی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، توانست لوکوموتیو مسکو را شکست بدهد.

یوونتوس 2-1 لوکوموتیو؛ خوب شد دیبالا را نفروختند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در این دیدار ابتدا تیم روسی با گل دقیقه 30 الکسی میرانچوک پیش افتاد؛ اما دو گل دیرهنگام از پائولو دیبالا، سه امتیاز این بازی را نصیب یوونتوس کرد.

در همان دقایق ابتدایی، یوونتوس در دو صحنه متوالی میتوانست توسط رونالدو به گل دست یابد، اما ضربات ستاره پرتغالی به مدافعان لوکوموتیو برخورد کرد.

در دقیقه 22، این بار رونالدو روی پاس ساندرو صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او آرام بود و در اختیار سنگربان لوکوموتیو نهاده شد. در دقیقه 28 و روی پاس پیانیچ، بونوچی صاحب فرصت خوبی برای باز کردن دروازه شد اما ضربه او نیز به بیرون رفت.

اما در دقیقه 31، لوکوتیو به گل اول رسید. روی اشتباه بونوچی، این تیم صاحب فرصت شد و ضربه اول ژائو ماریو را شزنی مهار کرد، اما در ریباند میرانچوک پیروز شد دروازه را باز کند.

در ادامه، یوونتوس کوشش زیادی برای زدن گل تساوی داشت؛ اما نتوانست موقعیت خاصی خلق کند و در نهایت، نیمه نخست با فزونی 0-1 لوکوموتیو به اتمام رسید.

در همان اوایل نیمه دوم، دیبالا میتوانست گل تساوی را برای یوونتوس به ثمر برساند؛ اما ضربه والی او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه 63، ابتدا رونالدو از روی ضربه ایستگاهی و در ریباند، ایگواین شانس خود را برای گلزنی امتحان کردند، اما شلوغی محوطه مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دقیقه 72، ایگواین در موقعیتی بسیار خوب تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه زمینی او با کمترین اختلاف راهی بیرون زمین شد.

اما در دقیقه 76، یووه به گل رسید. روی پاس کوادرادو، دیبالا از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد و گیرمه در مقابل شوت تماشایی او تسلیم شد.

اما این سرانجام کار نبود و دو دقیقه بعد و روی ریباند ضربه الکس ساندرو، باز هم دیبالا با یک ضربه فنی و تماشایی پیروز به باز کردن دروازه لوکوموتیو شد.

در دقیقه 86 با همکاری رابیو، رونالدو باز هم صاحب موقعیت شد اما ضربه او این بار نیز از بالای دروازه به بیرون رفت و یوونتوس 1-2 پیروز شد لوکوموتیو را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 565

به "یوونتوس 2-1 لوکوموتیو؛ خوب شد دیبالا را نفروختند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس 2-1 لوکوموتیو؛ خوب شد دیبالا را نفروختند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید