گالیانی: این شیرین ترین قهرمانی ام با میلان بود

به گزارش مجله عکسها، رئیس اجرایی باشگاه میلان از قهرمانی در سوپر جام ایتالیا بسیار خشنود است و آن را شیرین ترین قهرمانی تیمش دانست.

گالیانی: این شیرین ترین قهرمانی ام با میلان بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ارزان ایتالیا لحظه آخری همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، میلان توانست در ضربات پنالتی یوونتوس را شکست دهد و جام قهرمانی را در رقابت های سوپرجام ایتالیا بالای سر ببرد. گالیانی سال هاست که در میلان فعالیت می نماید و یکی از پیروز ترین مدیران تاریخ رقابت های سری A بوده است. او جام های زیادی را با میلان به دست آورد با این حال تاکید نمود که قهرمانی در سوپر جام ایتالیا که شب گذشته (آدینه) در دوحه رقم خورد شیرین ترین قهرمانی او با روسونری بوده است.

نایب رییس باشگاه میلان بعد از بازی در گفت وگویی که با سایت رسمی این باشگاه داشت، گفت : بسیار خرسند و احساسی شده ام تا جایی که دوست دارم گریه کنم. آخرین قهرمانی که به دست آورده ایم به پنج سال پیش بر می شود . این بیست و نهمین قهرمانی میلان با برلوسکونی است اما احساس می کنم که شیرین ترین آنها بوده است.

او ادامه داد: از گلی که ونتورا به ثمر رساند بسیار خرسند شدم. او نشان داد که بازیکن آینده داری است. هیچ کس پیش بینی نمی کرد که این بازیکن تا این اندازه پیشرفت کند. بازی را بد آغاز کردیم اما رفته رفته بهتر شدیم. در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم. باید بگویم که شایسته این قهرمانی بودیم. در دو بازی اخیر خود برابر یوونتوس به پیروزی رسیده ایم و نشان دادیم که حریف سر سختی برای این تیم هستیم.

گالیانی در خاتمه سخنان خود گفت : همیشه قهرمانی و رسیدن به جام لذت بخش است. برلوسکونی هم از این قهرمانی بسیار خرسند است. هدیه خوبی به طرفداران خود دادیم. از نظر من این شیرین ترین قهرمانی برای میلان بود و دلیل آن را وقت دیگری برای شما خواهم گفت .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 748

به "گالیانی: این شیرین ترین قهرمانی ام با میلان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالیانی: این شیرین ترین قهرمانی ام با میلان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید