کری: آمریکا در حال آنالیز اعمال تحریم ها علیه چین است

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، جان کری نماینده ویژه دولت بایدن در امور تغییرات آب و هوایی گفت: دولت در حال ارزیابی تحریم هایی به علت استفاده چین از نیروی کار اجباری در فراوری پنل های خورشیدی و سایر قطعات در انرژی های تجدید پذیر است.

کری: آمریکا در حال آنالیز اعمال تحریم ها علیه چین است

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

کری در کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان به تسلط چین بر فراوریات پنل های خورشیدی، باتری ها و سایر فناوری های انرژی سبز و در خصوص این که خرید این محصولات می تواند خریداران را در نقض حقوق بشر در این کشور درگیر کند، پرداخت.

این درحالیست که وزارت خارجه چین ماه گذشته این اتهامات را دروغ و اطلاعات نادرست ساخته شده توسط نیروهای ضد چین خواند.

دموکرات ها به دنبال آن هستند تا هر چه زودتر فراوریات خورشیدی و بادی ایالات متحده افزایش و از طرف دیگر مصرف زغال سنگ و نفت در کشور کاهش یابد.

در همین مورد مایکل مک کانل نماینده جمهوریخواه تگزاس به کری گفت: شما چطور می توانید به ما اطمینان بخشید که نیروی کار اجباری به کار گرفته در چین هرگز بخشی از راهکار های آب و هوایی در ایالات متحده نخواهد بود.

کری در پاسخ مک کانل گفت: نگرانی مطرح شده شما کاملاً درست است زیرا این یک مشکل است پنل های خورشیدی به اعتقاد ما در بعضی موارد با کار اجباری فراوری می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1728

به "کری: آمریکا در حال آنالیز اعمال تحریم ها علیه چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری: آمریکا در حال آنالیز اعمال تحریم ها علیه چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید