پاسخ پراندلی به انتقاد اخیر مدافع یوونتوس

به گزارش مجله عکسها، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا به مدافع بانوی پیر که او را به هدر دادن زمان در دوران مربیگری اش در آتزوری متهم کرده است، پاسخ داد.

پاسخ پراندلی به انتقاد اخیر مدافع یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی می گوید لئوناردو بونوچی ابراز لازم و دانش کافی برای انتقاد کردن از او را ندارد.

دو روز پیش مدافع میانی ایتالیایی یوونتوس از رویکرد پراندلی در دوران مربیگری اش در تیم آتزوری (از سال 2010 تا 2014) انتقاد کرد و گفت که سرمربی پیشین فیورنتینا زمان زیادی را صرف آزمون و خطا هایش در تیم ملی ایتالیا کرده و او و هم تیمی هایش را هم مجبور کرده که زمان زیادی را برای تحلیل مسائل فنی پای رایانه ها سپری کنند.

پراندلی در پاسخ به بونوچی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بونوچی دارد خودش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان به اثبات می رساند. او دارد جایگاه خود را در تیم ملی ایتالیا مستحکم و مستحکم تر می کند اما او نه ابراز و نه دانش کافی برای قضاوت درباره شرایط تیم ملی را در اختیار ندارد. من در زمان مربیگری ام در تیم ملی ایتالیا به رم رفتم تا تمرینات این تیم را که آن زمان لوئیس انریکه سرمربی اش بود، ببینم. اتفاقاً آنجا هم رایانه های زیادی را دیدم.

پراندلی در ادامه تجربه اش مربیگری در تیم ملی ایتالیا را به یک زخم باز تشبیه کرد، هرچند از آماری که با آتزوری به ثبت رساند، دفاع کرد.

وی در پایان تأکید کرد: آن تجربه برایم مثل یک زخم باز است. بازی هایی بودند که باید تماشای شان می کردید در حالی که هیچ نقش احساسی و روانی در آنها نداشتید. در طول چهار سالی که در تیم ملی ایتالیا مربیگری کردم، چیزهای زیادی به این تیم دادم و اگر نگاهی به کارهایی که ما انجام دادیم داشته باشید، متوجه می شوید که چقدر خوب بوده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 620

به "پاسخ پراندلی به انتقاد اخیر مدافع یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ پراندلی به انتقاد اخیر مدافع یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید