هیئت مالی فرانسه به مشهد مقدس سفر کرد

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، هیئت 100 نفره مالی متشکل از کارشناسان فرانسوی شامگاه سه شنبه با هدف آنالیز زمینه های سرمایه گذاری به مشهد مقدس سفر کردند و مورد استقبال مقامات محلی خراسان رضوی قرار گرفتند.

هیئت مالی فرانسه به مشهد مقدس سفر کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کمترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور مالی و بین الملل استاندار خراسان رضوی در این رابطه گفت: این گروه فرانسویی در مدت حضور خود در استان جلساتی با مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواهند داشت و طی بازدیدهایی با توانمندی های شهرداری مشهد و آستان قدس و سایر بخش های قابل سرمایه گذاری آشنا می شوند.

علی رسولیان اضافه کرد: در راستای معرفی ظرفیت های استان در حوزه های مختلف ساختمان، امور شهری، بانکی و انرژی از قبیل آب، برق و گاز و کشاورزی به این هیئت 100 نفره فرانسوی تعداد شش کارگروه با مسئولیت دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل شده است.

وی با ابراز امیدواری ازموفقیت های به دست آمده در عرصه دیپلماسی برای کشور، و فراهم شدن بستر جذب سرمایه گذاری های خارجی اعلام کرد: در این سفر در حوزه های مختلف از جمله ساختمان، امور شهری، بانکی و انرژی از قبیل آب، برق و گاز، کشاورزی، حمل و ریلی درون شهری، زیر ساخت ها، سازه های پیش ساخته و پل سازی، بافت فرسوده و خدمات شهری و گردشگری مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 749

به "هیئت مالی فرانسه به مشهد مقدس سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مالی فرانسه به مشهد مقدس سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید