نظر کارشناس داوری در خصوص اتفاقات بازی ایران - بحرین

به گزارش مجله عکسها، نوید مظفری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره عملکرد والنتین کوالنکوف داور ازبکستانی بازی ایران و بحرین گفت: کوالنکوف یکی از بهترین داوران آسیاست و به او به خاطر عملکردش در این بازی نمره قبولی می دهم.

نظر کارشناس داوری در خصوص اتفاقات بازی ایران - بحرین

کارشناس داوری ایران ادامه داد: خطای مجید حسینی مدافع ایران روی بازیکن بحرین و اعلام پنالتی به سود حریف کاملا واضح بود و جای بحث ندارد.

مظفری در مورد کارت زرد احسان حاج صفی هم یادآور شد: خطایی که حاج صفی انجام داد کارت داشت و تصمیم داور درست بود. البته سردار آزمون مهاجم ایران اگر یک مقدار بیشتر با داور بحث می کرد، می توانست اخراج گردد.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی باید یاد بگیرند که اعتراض به داور راه به جایی نمی برد. ما همواره از این موضوع لطمه می خوریم و نمی دانم چرا این رفتار ادامه دارد. هیچ موقع از اعتراض به داور نتیجه نگرفته ایم. کاش یک مسئول به بازیکنان این موضوع را گوشزد کند.

کارشناس داوری در خاتمه گفت: شاید یاری داور در یکی دو صحنه در اعلام آفساید تصمیم قابل بحث گرفت ولی در کل عملکرد تیم داوری خوب بود و اشتباه تاثیر گذاری نداشت.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 با یک گل برابر بحرین مغلوب شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 539

به "نظر کارشناس داوری در خصوص اتفاقات بازی ایران - بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر کارشناس داوری در خصوص اتفاقات بازی ایران - بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید