نتیجه آزمون استخدامی بانک ملت کی اعلام می شود؟

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، آزمون استخدام بانک ملت برگزار گشت و حالا متقاضیان منتظر اعلام نتیجه این آزمون هستند. حدود دو هفته دیگر یعنی 20 تیر ماه نتیجه نهایی این استخدام اعلام خواهد شد.

نتیجه آزمون استخدامی بانک ملت کی اعلام می شود؟

طبق اعلام این بانک، آزمون استخدامی بانک ملت با حضور بیش از 35 هزار داوطلب در 41 حوزه امتحانی واقع در 31 استان کشور برگزار شد و این آزمون ویژه مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار و در رده های شغلی بانکدار و متصدیان امور اداری بخش های حقوقی و مهندسی ساختمان بوده است.

این گزارش حاکی است، نتایج این آزمون از 20 تیرماه سال جاری از طریق سایت بانک ملت اعلام خواهد شد.

این بانک همچنین توضیح داده است: این آزمون در حوزه های مختلف براساس مجوزهای اخذ شده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از قبیل تب سنجی داوطلبان هنگام ورود، افزایش فاصله بین صندلی ها، ضدعفونی محل حوزه ها و اختصاص فضای جداگانه برای موارد مشکوک یا مبتلا به کرونا برگزار شد.

پیش از این هم این بانک درباره جزئیات استخدام خود اعلام کرده بود: بانک ملت در رده شغلی بانکدار و رده متصدی امور اداری (بخش های حقوقی و مهندسی ساختمان)، مطابق با ضوابط و آئین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، بومی و ساکن یکی از شهرهای مندرج در آگهی با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار، به تعداد محدود دعوت به همکاری می کند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1814

به "نتیجه آزمون استخدامی بانک ملت کی اعلام می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه آزمون استخدامی بانک ملت کی اعلام می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید