موسوی: مجلس تحقیق و تفحص از بورس را به اتفاق آراء تصویب کند

به گزارش مجله عکسها، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم شفافیت عوامل مستقیم و غیرمستقیمی که در ایجاد چنین شرایطی برای بازار سرمایه نقش داشتند از کنندگان مجلس خواست که تحقیق و تفحص از بورس را به اتفاق آراء تصویب کنند.

موسوی: مجلس تحقیق و تفحص از بورس را به اتفاق آراء تصویب کند

سید علی موسوی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط کنونی بازار سرمایه گفت: ابتدا باید به این مهم تاکید کنم که ما و همه مسئولین باید برای اموال و دارایی مردم ارزش قائل باشیم؛ چرا که ما در انجام این وظیفه مهم در مقام و جایگاه پاسخگویی قرار داریم، بر همین اساس باید تلاش کنیم تا جلوی ایجاد هرگونه ضرر و زیان گرفته شود.

وی اضافه کرد: بورس در شرایط کنونی یکی از بخش هایی است که اموال مردم را دچار زیان کرده است، ما و مسئولین این حوزه موظف هستیم سریعا عوامل مستقیم و غیرمستقیمی که به ایجاد چنین شرایطی در بازار سرمایه دامن زده است را شناسایی کنیم و برای درمان و حل آن اقدامی مناسب در نظر بگیریم، اگر در این مهم ضعف قانونی هم وجود دارد ما کنندگان مجلس باید به این حوزه ورود کنیم و با تقویت قانون جلوی ضرردهی بیشتر سهامداران را بگیریم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ما باید بازار سرمایه را به فرصتی برای جذب سرمایه در جهت توسعه و پیشرفت کشور تبدیل کنیم، اظهار کرد: متاسفانه در این شرایط بازار سرمایه عده ای از خود سلب مسئولیت می کنند.

کننده مردم ملکان در مجلس اضافه کرد: مسئولین و تصمیم گیران این حوزه سریعا باید وارد عمل شوند در غیر اینصورت جا دارد ما کنندگان مردم در مجلس ابزار های نظارتی خودمان را فعال کنیم، من پیشنهاد دارم که تحقیق و تفحص از شرایط بازار سرمایه به اتفاق آراء در مجلس تصویب شود تا مسائل و عوامل پشت پرده و ضعف هایی که در مدیریت این حوزه وجود دارد و نیاز به راه حل دارد روشن و شفاف شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1565

به "موسوی: مجلس تحقیق و تفحص از بورس را به اتفاق آراء تصویب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: مجلس تحقیق و تفحص از بورس را به اتفاق آراء تصویب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید