منابع اقتصادی حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین گردد

به گزارش مجله عکسها، قادر تقی زاده در مصاحبه با خبرنگاران بابیان اینکه این نمایشگاه بزرگ ترین نمایشگاه گردشگری جهان است و 185 کشور در آن حضور می یابند، تاکید نمود: 23 هزار بازدید کننده رویداد و 50 هزار بازدید کننده خصوصی به طور میانگین از این نمایشگاه به ثبت رسیده است.

منابع اقتصادی حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین مسافرت به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان دلیل تاکید به حضور اردبیل در این نمایشگاه را معرفی پتانسیل های گردشگری با هدف جلب سرمایه گذاران و تورهای خارجی به این استان بیان کرد و اضافه نمود: متاسفانه به لحاظ اقتصادی تأمین نشده ایم.

تقی زاده برآورد اقتصادی حضور در این نمایشگاه را 800 میلیون ریال بیان کرد و اضافه نمود: این مبلغ از سازمان برنامه و بودجه استان درخواست شده که گفته شده به دلیل کمبودهای اقتصادی نمی تواند تأمین گردد.

وی متذکر شد: این در حالی است که 12 شرکت بخش خصوصی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند و شرکت مارال گشت حضور خود را اعلام نموده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان با یادآوری این موضوع که به دلیل کمبود منابع اقتصادی اردبیل از شرکت در نمایشگاه فیتور ایتالایا باز ماند، اضافه نمود: انتظار می رود حداقل مسئولان برای حضور در نمایشگاه آلمان برنامه ریزی نمایند.

تقی زاده توضیح داد: در این نمایشگاه می توان تور اپراتورها و آژانس های مسافرتی، هتل و واحدهای اقامتی، سازمان های توریستی، انجمن های تجاری، حمل و نقل، تکنولوژی و اطلاعات و سیستم های رزرواسیون و گردشگری تفریحی، سلامت و فرهنگی را معرفی کرد.

وی در عین حال بابیان اینکه در امسال اردبیل فقط در یک نمایشگاه خارجی گردشگری در کشور جمهوری آذربایجان حضور یافته است، ادامه داد: حضور در این نمایشگاه به واقع می تواند ظرفیت های گردشگری استان را به صورت گسترده معرفی کند.

وی با تاکید به اینکه این نمایشگاه اسفند ماه امسال برگزار می گردد، اضافه نمود: برای معرفی پتانسیل های خود در سطح جهانی ضروری است از چنین فرصت هایی به شکل مطلوب بهره بگیریم.

تقی زاده در مورد برنامه های حضور در نمایشگاه های داخلی نیز با اذعان به حضور در شش نمایشگاه از ابتدای سال، اضافه نمود: از 27 لغایت 30 بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران شرکت می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 770

به "منابع اقتصادی حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع اقتصادی حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید