معاون عمرانی استانداری تهران: عواقب برگزاری بازی ها برعهده سازمان لیگ است

به گزارش مجله عکسها، معاون عمرانی استانداری تهران گفت: از نگاه ما برگزاری مسابقات در تهران ممنوعیت دارد و اگر کسی غیر از این عمل کند عواقب بعد آن متوجه همان مجموعه است و پیگیری قانونی هم دارد.

معاون عمرانی استانداری تهران: عواقب برگزاری بازی ها برعهده سازمان لیگ است

به گزارش خبرنگاران، محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران در گفت وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد شرایط آلودگی هوا تهران و برگزاری مسابقات ورزشی گفت: پس از برگزاری جلسه کمیته اضطرار تصمیم گرفتیم و اعلام کردیم که هرگونه برگزاری مسابقات و فعالیت های ورزشی در اماکن و فضای باز ممنوعیت دارد و با توجه به اینکه شاخص های آلودگی همچنان بالا است هنوز در شرایط اضطرار قرار داریم و ممنوعیت به قوت خودش باقی است.

معاون عمرانی استانداری تهران ادامه داد: آنچه قوانین و مقررات می گوید، مرجع تصمیم گیری و اظهار نظر در این زمینه کمیته اضطرار است، بنابراین همه دستگاه ها و سازمان ها مکلف به رعایت آن هستند. اینطور نیست که بگوییم نظر دستگاه خاصی است و مجموعه دستگاه هایی که قانون گذار تعیین نموده در کمیته اضطرار عضو هستند و براساس شاخص آلاینده ها تصمیمات لازم را اتخاذ می نمایند و این تصمیم هم یکی از مصوبات جلسه روز گذشته بود.

تقی زاده در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام نموده است بازی های تهران برگزار می گردد، مطرح نمود: از نگاه ما برگزاری مسابقات امروز در تهران لغو است و ممنوعیت دارد اگر کسی غیر از این عمل کند عواقب بعد آن متوجه همان مجموعه است و پیگیری قانونی هم دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 646

به "معاون عمرانی استانداری تهران: عواقب برگزاری بازی ها برعهده سازمان لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون عمرانی استانداری تهران: عواقب برگزاری بازی ها برعهده سازمان لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید