معادله پیچیده سیدجلال -کنعانی برای دربی

به گزارش مجله عکسها، همانطور که حدس می شد در دیدار با صنعت نفت آبادان کالدرون از کنعانی زادگان به جای سیدجلال استفاده کرد. گفته می شد کالدرون قصد دارد خط دفاع پرسپولیس را به مرور زمان بالاتر بیاورد و حریف را در زمین خودش تحت فشار قرار دهد و از این جهت قصد دارد بیشتر از کنعانی زادگان استفاده کند.

معادله پیچیده سیدجلال -کنعانی برای دربی

هر چند این سبک بازی ریسک هایی هم دارد و می تواند برای تیم پرسپولیس و مدافعان میانی اش فوق العاده خطرناک باشد اما کالدرون باید بین نیروی جوانی و قدرت کنعانی زادگان با استحکام و تجربه سیدجلال یکی را انتخاب کند که قطعاً گزینش فوق العاده سختی برای او

خواهد بود.

پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گلی دریافت نکرد ضمن اینکه کنعانی زادگان گل سه امتیازی زد و در انجام وظایف خود به عنوان مدافع میانی بد کار نکرد. از سوی دیگر دربی در پیش است و برای این مسابقه بزرگ بازیکن بزرگی مثل سیدجلال حسینی می تواند در ترکیب پرسپولیس تعیین کننده باشد اما حالا انتخاب بین کنعانی زادگان و سیدجلال برای این مسابقه فوق العاده سخت است.

در این میان شجاع خلیل زاده که آماده ترین بازیکن تیمش به حساب می آید در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و اگر به دربی نرسد معادله سیدجلال یا کنعانی را کاملاً حل خواهد کرد ولی اگر او مهیای این نبرد بزرگ شود آن وقت کالدرون تا روز بازی با استقلال این سرگیجه را خواهد داشت که از کدام مدافع میانی خود استفاده کند. آیا او سیدجلال را به ترکیب برمی گرداند یا دوباره به کنعانی زادگان اعتماد خواهد کرد؟

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 435

به "معادله پیچیده سیدجلال -کنعانی برای دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معادله پیچیده سیدجلال -کنعانی برای دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید