قطعی گسترده برق در تهران

به گزارش مجله عکسها، از حدود ساعت 11:30 تا 12 ظهر امروز، بخش های مختلف جنوب غرب، شرق و بخش های از شمال مرکز دچار قطعی برق شدند.

قطعی گسترده برق در تهران

به گزارش تسنیم، پیگیری ها حاکی از بروز دو نقص فنی عظیم در شبکه برق تهران است. یکی از این اشکالات فنی مربوط به شبکه انتقال و فوق توزیع برق در شرق استان بوده که منجر به ایجاد قطعی های حدود 4ساعته برق در بخش هایی از شرق و شمال مرکز شده و دیگری مربوط به اشکال در شبکه توزیع برق است که منجر به قطعی حدود 4ساعته برق در منطقه های از جنوب غرب تهران شده است. این قطعی های برق همچنان در این منطقه ها ادامه دارد.

در این زمینه دقایقی پیش، شرکت برق منطقه ای تهران با صدور اطلاعیه ای از بروز نقص فنی در شبکه برق تهران عذرخواهی کرد.

متن این اطلاعیه بدین توضیح است: به اطلاع شهروندان و مشترکین برق در شهر تهران به ویژه منطقه ها شرق و شمال شرق می رساند که به علت بروز پاره ای از مسائل فنی در شبکه انتقال و گرمای بیش از حد هوا، شبکه برق با محدودیت هایی در تأمین برق روبرو می باشد.

گروه های تعمیراتی و برطرف عیب با حداکثر توان در حال برطرف محدودیت ها و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند. ضمن پوزش به خاطر محدودیت های پیش آمده، به مشترکان گرامی اطمینان می دهیم بنحوی اقدام خواهد شد که در اسرع وقت مشکل یاد شده مرتفع شده و تأمین برق به حالت عادی بازخواهد گشت. جا دارد از تمامی مشترکان که با مصرف بهینه برق در تابستان بسیار گرم سال جاری با خادمین خود در صنعت برق در امر نیرورسانی همکاری می نمایند قدردانی نماییم.

آنالیز ها نشان می دهد که برطرف عیوب مذکور در شبکه انتقال و فوق توزیع شرق استان تهران و شبکه توزیع جنوب غرب شهر تهران، تا حدود 4 بعدازظهر امروز ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1808

به "قطعی گسترده برق در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی گسترده برق در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید