فرصت 10 روزه دیاباته به استقلال

به گزارش مجله عکسها، مهاجم تیم استقلال تهران برای دریافت مطالباتش 10 روز به این باشگاه فرصت داد.

فرصت 10 روزه دیاباته به استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم استقلال با ورود به پنجره جابجایی به دلیل مسائل اقتصادی و بسته بودن پنجره هنوز نتوانسته است خریدهای جدید را به صورت رسمی معرفی کند.

در میان اخباری که پیرامون بازیکنان فصل گذشته استقلال وجود دارد، شیخ دیاباته همواره یکی از طلبکاران این باشگاه بوده که در حال حاضر هم این مشکل رفع نشده است.

مهاجم اقتصادیایی آبی پوشان از ماه گذشته با ارسال نامه ای به باشگاه اظهار داشت در صورتیکه طلب او پرداخت نگردد می تواند به صورت یکطرفه و قانونی قراردادش را فسخ کند.

اگرچه گفته می شد باشگاه مطالبات او را به صورت کامل پرداخت نموده اما او در حال حاضر مبلغ 318 هزار دلار طلبکار است که چند روز پیش فرصت باشگاه برای پرداخت این رقم به انتها رسید.

پس از روی کار آمدن احمد مددی به عنوان سرپرست جدید استقلال، باشگاه طی مکاتبه ای از وکیل این بازیکن فرصت خواست تا منابع مورد نظر برای طلب دیاباته را تأمین کند.

وکیل دیاباته در جواب ایمیل باشگاه اعلام نموده که درخواست زمان 10 روزه آنها مورد استقیال قرار گرفته است و آنها فرصت دارند تا مطالبات دیاباته را بپردازند که اگر غیر از این صورت پیش برود آن موقع فسخ قرارداد دیاباته قطعی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1334

به "فرصت 10 روزه دیاباته به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت 10 روزه دیاباته به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید