عملیات ساخت مجدد خوابگاه 250 نفره در کوی دانشگاه تهران از سر گرفته شد

به گزارش مجله عکسها، به منظور ایجاد و گسترش فضا های خوابگاهی، عملیات ساخت خوابگاه 250 نفره در کوی دانشگاه مجدد شروع شد.

عملیات ساخت مجدد خوابگاه 250 نفره در کوی دانشگاه تهران از سر گرفته شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران به منظور ایجاد و گسترش فضا های خوابگاهی، در تیرماه امسال عملیات ساخت خوابگاه 250 نفره در کوی دانشگاه مجدد شروع شد. به همین منظور نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه از این پروژه بازدید کرد.

در این بازدید نیلی احمدآبادی از نزدیک بر فرایند ساخت و پیشرفت فعالیت های عمرانی نظارت و بر کیفیت و لحاظ کردن استاندارد ها تاکید کرده و افزودند: مناسب است کلیه ضوابط و چارچوب های ساختمان سبز در ساخت خوابگاه جدید رعایت گردد.

غفوریان مدیر کل کوی دانشگاه تهران ضمن تشریح فرایند کار؛ از کوشش های صورت گرفته توسط همکاران دانشگاه و بنیاد مرحوم جمالزاده که در ساخت ساختمان جدید مشارکت دارند، تشکر کرده و بر حفظ کیفیت ساخت در عین سرعت تاکید کردند. در این بازدید آقایان دکتر یزدانی معاون اداری - اقتصادی، دکتر صادقی مقدم رئیس سازمان سرمایه گذاری و دکتر قاسمیه مدیر کل طرح های عمرانی دانشگاه نیزحضور داشتند.

شایان ذکر است، عملیات اجرایی این طرح در 3 طبقه و با ظرفیت 250 نفر به همت دانشگاه تهران و مشارکت بنیاد جمالزاده در کوی دانشگاه پس از وقفه ای سه ساله در تیرماه امسال از سرگرفته شد. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این خوابگاه در ترم بهمن آماده بهره برداری می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1222

به "عملیات ساخت مجدد خوابگاه 250 نفره در کوی دانشگاه تهران از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات ساخت مجدد خوابگاه 250 نفره در کوی دانشگاه تهران از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید